یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
وحید جلال‌زاده

حوزه/ جلال‌زاده با اشاره به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم، گفت: حضور باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند، پاسخ دندان‌شکن به دشمن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل وحید جلال‌زاده سخنران راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در میدان مصلای شهر اردبیل، با اشاره به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم، اظهار داشت: حضور باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند، پاسخ دندان‌شکن به دشمن خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمن بعد از ناکامی در فتنه سال گذشته، به دنبال مخدوش کردن فضای انتخابات است، تصریح کرد: مردم ایران هیچگاه در حساس‌ترین مقاطع با صندوق رأی قهر نکرده و حضور در پای صندوق‌های رأی تجلی اراده ملت برای تعیین سرنوشت خودشان است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار کرد: این حضور، لبیک به امام و شهدا و آرمان‌های انقلاب است و صلابت و شکوه حضور مردم استان اردبیل امروز نمایشگر عزم و اراده آنها در پشتیبانی از انقلاب می‌باشد.

جلال‌زاده به وعده الهی در پیروزی جبهه حق بر ناحق اشاره کرد و افزود: معجزه حضرت امام(ره) اتکا و اعتقاد به قدرت مردم بود و رهبر معظم انقلاب نیز همواره به مسئولان توصیه دارند تا قدر ولی نعمتان این نظام را بدانند.

وی با بیان اینکه ایمان و باور به مردم، زمینه ساز پیروزی‌ها و تقویت جبهه بازدارندگی خواهد بود، گفت: امیدواریم تحقق شعارهای اصیل انقلاب را در مسیر استقلال، آزادی و برقراری عدالت بیش از گذشته شاهد باشیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، از فتنه سال گذشته به عنوان فتنه اکبر یاد کرد و ادامه داد: در این فتنه دشمنان داخلی و خارجی هم‌پیمان شده بودند تا ملت ایران را به ناامیدی سوق دهند، اما امیدآفرینی مقام معظم رهبری زمینه خنثی شدن این توطئه‌ها را فراهم کرد.

جلال‌زاده، این توطئه را جنگ ترکیبی تمام عیار برای ضربه زدن به حیثیت انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: تضعیف نظام، هدف اصلی دشمن در همه این صحنه‌ها و عرصه‌ها است.

وی با بیان اینکه با رفع این فتنه‌ها شاهد پیروزی‌های مختلف مردم ایران در صحنه‌های بین‌المللی بودیم، اظهار کرد: قطعاً ادامه این مسیر می‌تواند زمینه ساز اقتدار و صلابتی روزافزون باشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به حوادث اخیر در خاورمیانه و تلاش دشمن برای ضربه زدن به جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: کشتار بی‌رحمانه مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی نشان از زبونی آنها است و قطعاً پیروزی جبهه مقاومت، عزت امت اسلامی را به همراه خواهد داشت.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha