یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شورا

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در پی حضور باشکوه مردم ولایی و شهیدپرور لرستان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در پیامی از حضور باشکوه مردم ولایی و شهیدپرور لرستان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور حماسی و پرشور مردم ولایت‌مدار استان لرستان دیدنی‌تر و تماشایی‌تر از همیشه، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار این سرزمین حماسه ساز رقم زد و قاب‌های بی مثال همبستگی و اتحاد مردم در این روز بزرگ برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

این حضور پرشور نشان دهنده عمق وقت شناسی، بصیرت و آگاهی مردم همیشه در صحنه این استان و در ادامه موفقیت‌های جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار و اسراییل کودک کش است که علی رغم بمباران تبلیغاتی دشمنان، با خروش بی نظیر مردم به وقوع پیوست.

شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان ضمن شکرگزاری به درگاه ایزد منان، از حضور قهرمانانه و یکپارچه آحاد مردم مومن استان لرستان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن تقدیر و تشکر نموده و سربلندی این مردم همیشه در صحنه را از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha