شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ مردم سنندج در یوم الله 22 بهمن حماسه ساز شدند

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور گفت: امروز ایران در جایگاهی قرار گرفته که همه ابرقدرت‌ها از او واهمه دارند و می‌دانند که ملت ایران پشت سر نظام قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجانپور امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر سنندج، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: جای دارد از حضور یکایک مردم ولایت مدار و غیرتمند استان کردستان به ویژه سنندج در این روز بزرگ تشکر کنم.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی امروز نشان داد که ملت ایران همچنان برای استقلال خویش ایثار خواهند کرد و حاضر نیستند که دست بیگانگان در این کشور ورود پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور، با اشاره به اینکه استقلال نعمت بزرگی برای هر ملتی محسوب می‌شود، تصریح کرد: باید برای حفظ استقلالی که امروز داریم، از حاکمیت اسلامی به خوبی دفاع کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان چشم طمع به این سرزمین داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمن تحمل دیدن استقلال و اقتدار ایران اسلامی را ندارد، عنوان کرد: مردم استان کردستان برای حفظ انقلاب بیش از ۵۰۰۰ شهید تقدیم کرده‌اند که این نشان از روحیه ایثار و وطن پرستی مردمان این دیار دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: امروز ایران در جایگاهی قرار گرفته که همه ابرقدرت‌ها از او واهمه دارند و می‌دانند که ملت ایران پشت سر نظام قرار دارند.

وی ادامه داد: ما برای اولین بار ماهواره‌هایی کاملاً ایرانی و بومی، تولید و به فضا فرستادیم که این پیشرفت‌های علمی و نظامی برای همه ما مایه مباهات است.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور خاطرنشان کرد: دشمن در گذشته دست به هر کاری زد که این انقلاب و نظام را تضعیف کند، ولی امروز شاهد اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی در منطقه و جهان هستیم و این خود باعث تزلزل و ترس دشمنان شده است.

وی تصریح کرد: امروز به عینه شاهد تقابل جبهه حق و باطل هستیم، بنابراین باید با اقتدار در برابر ظالمان بایستیم و اجازه ندهیم که خدایی نکرده دشمنان علیه این نظام و ملت توطئه چینی کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha