سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر / حضور حماسی مردم همدان در جشن انقلاب

حوزه / عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: امروز مشارکت در انتخابات لبیک به شهدای عزیز است، لبیک به شهید سلیمانی که تأکید داشت، باید از خیمه اسلام دفاع کنیم، نباید فریب توطئه‌ها دشمن که به‌دنبال کاهش مشارکت هستند را بخوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، عباسعلی کدخدایی امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در جمع مردم همدان، اظهار داشت: امروز ۲۲ بهمن‌ماه، جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی، روزی است که با راهنمایی‌های امام(ره) و با پشتیبانی و ایثارگری مردم، انقلاب اسلامی پیروز شد.

وی افزود: امروز دشمن شاهد همدان قهرمان و همدان مقاوم است و جمعیت زیادی که در این جا جمع شدند نشان از شور و اشتیاق مردم به آرمان‌های حضرت امام(ره) دارد و لذا دشمن باید بداند تا زمانی که شما مردم قهرمان در صحنه باشید هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان، با بیان اینکه این شور و اشتیاقی که در شما وجود دارد ما را به وجد آورده است، عنوان کرد: این شور و اشتیاق را تا ۱۱ اسفند نگهدارید.

کدخدایی تأکید کرد: دشمن ما، استکبار جهانی است که از ابتدای انقلاب هر روز مشغول توطئه و دشمنی علیه کشور و مردم ما بوده و هست، درگیری‌های مختلف، هشت سال دفاع مقدس، تحریم‌ها و مسائل دیگر که همه این‌ها به دلیل از دست دادن منافع‌ نامشروع خودشان در منطقه است.

وی تصریح کرد: با حضور شما مردم و تدابیر مقام معظم رهبری، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند البته مشروط بر اینکه شما نیز در همه مسائل در صحنه باشید.

عضو حقوقدان شورای نگهبان، با تأکید بر اینکه ۲۲ بهمن‌ماه نقطه آغازین برای سقوط استکبار و رژیم ستم‌شاهی بود، ادامه داد: انقلاب اسلامی منافع کشور را در اختیار مردم قرار داد و مردم سرنوشت خود را، خودشان تعیین می‌کنند.

کدخدایی ابراز کرد: این روزها یادآور رشادت‌های خیل عظیمی از مردم و جوانان ماست، شهدایی که گام در مسیر حق گذاشته و دست رد به سینه استکبار جهانی زدند.

وی با اشاره به شرایط رژیم ستم‌شاهی، خاطرنشان کرد: این رژیم تا دندان مسلح، محلی مناسب برای بهره‌برداری و حفظ امنیت استکبار و آمریکا بود.

عضو حقوقدان شورای نگهبان، با بیان اینکه مردم مسلمان ایران با لبیک به ندای امامین انقلاب از ابتدای انقلاب تاکنون مدافع ارزش‌های این انقلاب بوده‌اند، عنوان کرد: استقلال و آزادی دو شعار محوری مردم در قبل و بعد از انقلاب است.

کدخدایی ابراز کرد: آزادی و امنیت در قبل از انقلاب وجود نداشت، بنابراین استقلال، آزادی و حکومت اسلامی یکی از شعارهای اصلی مردم در تشکیل این انقلاب بود.

وی با تأکید بر اینکه امروز مردم با همه کاستی‌ها و مشکلات، خودشان تصمیم می‌گیرند که چه کسانی در رأس باشد، بیان کرد: نظام اسلامی، نظامی است که از غربی‌ها اقتباس نگرفته و بر طبق آموزه‌های دینی شکل گرفته و پشتیان اصلی آن نیز مردم هستند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان، با اشاره به اینکه مردم سالاری دینی، یعنی از پائین‌ترین رده حکومت توسط مردم انتخاب شود، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) تکیه‌اش بر مردم بود و این رمز همیشه در صحنه بودن مردم است.

کدخدایی با اشاره به این فرمایش حضرت امام(ره) که مردم ولی نعمت ما هستند، گفت: رهبران سیاسی ما فقط خدمت‌گذار مردم هستند.

وی ادامه داد: مسئولان در صدد هستند تا مشکلات حل شود و این باور دینی برای ما است که مردم ولی‌نعمت ما هستند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان، با تأکید بر اینکه امروز آمریکا و دشمنان در منطقه متوسل به نظر جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: اقدامات جبهه مقاومت از تدابیر مقام معظم رهبری و نفس مسیحایی حضرت امام(ره) است.

وی خاطرنشان کرد: امروز مشارکت در انتخابات لبیک به شهدای عزیز است، لبیک به شهید سلیمانی که تأکید داشت، باید از خیمه اسلام دفاع کنیم، نباید فریب توطئه‌ها دشمن که به‌دنبال کاهش مشارکت هستند را بخوریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha