یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام

حوزه/امام جمعه بروجرد با بیان اینکه حضور پرشور و گسترده مردم امروز در جشن ۴۵ سالگی انقلاب، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام بود، گفت: مردم ایران اسلامی با ایمان و اراده‌ای قوی در همه صحنه‌های دفاع از اهداف اسلام و انقلاب حضوری گسترده، پرشور و باشکوه داشته و دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در میدان تختی بروجرد با بیان اینکه حضور پرشور و گسترده مردم امروز در جشن ۴۵ سالگی انقلاب، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام بود، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با ایمان و اراده‌ای قوی در همه صحنه‌های دفاع از اهداف اسلام و انقلاب حضوری گسترده، پرشور و باشکوه داشته و دارند.

وی با اشاره به اینکه یوم الله۲۲ بهمن روزی است که مردم زمام امور را به دست گرفتند و استقلال و آزادی را برای کشورمان به ارمغان آوردند، گفت: به برکت انقلاب اسلامی، امروز ایران در همه زمینه‌ها موفقیت‌های چشمگیر و خیره کننده‌ای کسب کرده است.

امام جمعه بروجرد، با بیان اینکه قبل از انقلاب مردم از لحاظ اقتصادی در فقر و فلاکت بودند و از نعمات آب، برق و گاز در برخی شهرها و روستاها خبری نبود، خاطرنشان کرد: امروز به لطف و برکت انقلاب اسلامی در همه روستاها و حتی مناطق محروم نیز امکانات و زیرساخت‌های رفاهی اولیه راه اندازی و ایجاد شده است.

حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه دشمن امروز جرأت ندارد به ایران نگاه چپ بیاندازد، اظهار کرد: به لطف الهی، رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ایران اسلامی، نقشه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شده و روز به روز بر اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: مسئولان و مدیران باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کنند و تحقق این مهم با اقدام و عمل جهادی و انقلابی امکان پذیر خواهد بود.

امام جمعه بروجرد، با اشاره به اهمیت انتخابات، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در روز ۱۱ اسفند با حضور خودجوش، آگاهانه و گسترده در پای صندوق‌های رأی بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را دلسرد و پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر خواهند کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha