یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بر

حوزه / معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز انتخابات را روز مردم ایران دانست و گفت: برای حفظ جمهوری اسلامی ایران و تجلی مردم سالاری دینی باید حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرتیپ پاسدار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در میدان جهاد کاشان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بزرگترین رویداد تاریخ بشر بعد از بعثت پیامبرعظیم الشأن اسلام است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: جنس انقلاب اسلامی، از جنس بعثت است چرا که با قرار گرفتن در امتداد بعثت با نگاه به جهاد تبیین برای نسل جوان و پاسخ دادن به سوالات و روایت درست از حقایق و واقعیت‌ها انجام شد تا دشمنان در روایتگری نادرست خود با شکست مواجه شوند.

سردار جوانی، جهاد تبیین را فریضه‌ای واجب در مبارزه‌ با روایت‌های نادرست از اصل انقلاب اسلامی و فلسفه قیام امام راحل، اهداف و آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: باید صاحبان قلم و رسانه فلسفه قیام امام راحل علیه رژیم ستم شاهی و فلسفه پیروزی انقلاب را به نسل جوان پاسخ دهند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سالگرد پیروزی انقلاب را فرصت خوبی برای جهاد تبیین نسبت به خود انقلاب دانست و اظهار کرد: آمریکای جنایتکار، صهیونیست‌ها و انگلیسی‌های خبیث به دلیل شکست‌هایی که طی ۴۵ سال گذشته از انقلاب اسلامی ایران خورده‌اند امروز به تحریف تاریخ روی آورده‌اند، پس جهاد تبیین به معنای مبارزه با تحریف کنندگان تاریخ و دوروغگویی‌ها است.

وی اظهار کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها تمام تلاش خودشان را برای تطهیر و بزک کردن رژیم ستم شاهی به کارگرفته‌اند تا بتوانند ابهام در اصل انقلاب ایجاد کنند.

سردار جوانی بازخوانی چهره زشت رژیم گذشته را ضروری دانست و اظهار کرد: فساد، دیکتاتوری و وابسته به استکبار جهانی، مخالفت با فرهنگ ملی و ارزش‌های اسلامی از هر جهت مهمترین ویژگی رژیم گذشته بود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه ملت ایران به تبعیت و فرمان امام راحل با بصیرت، هوشیار و آگاهی در صحنه حضوری مستمر داشته‌اند، گفت: ملت ایران با تقدیم ده‌ها هزار شهید در دوران دفاع مقدس و خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان تاکنون با چنگ دندان از انقلاب اسلامی ایران محافظت کرده است.

وی انقلاب اسلامی ایران را تنها تفکر جذاب و مورد توجه بشریت در دنیا دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمن از توسعه نورانیت انقلاب در عراق، سوریه، لبنان، یمن، آمریکای لاتین و شرق آسیا و آفریقا عصبانی است.

سردار جوانی، با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا باور دارند باید از منطقه غرب آسیا و کشورهای اسلامی بروند و جهان اسلام را به حال خود بگذارند، ابراز کرد: به حول قوه الهی ریشه این رژیم غاصب و کودک کش از منطقه کَنده خواهد شد.

وی به عملیات طوفان الاقصی نیز اشاره کرد و یادآور شد: اگر سال‌های قبل حامیان اسرائیل با ظلم و جنایت می‌توانستند بقای این رژیم را تضمین کنند اما امروز دیگر نمی‌توانند این رژیم را از منجلابی که دچار آن شده، نجات دهند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه خروش ملت غزه دیگر خاموش شدنی نیست و تصمیم گرفته‌اند دشمن را از خاک کشورشان بیرون کنند، ابراز کرد: در دنیا بر اساس چه منطقی کمک کردن به غاصب، اشغالگر، ستمگر و ضعیف کش را مجاز می‌دانند؟

وی با بیان اینکه اندیشمندان جهان و صاحبان وجدان‌های بیدار، باید حرکت جهانی به راه بیاندازند، گفت: تجمعات چندصد هزار نفری در لندن و شهرهای آمریکا و دیگر کشورهای جهان حکایت از بیدار شدن وجدان‌های بشری بر علیه رژیم صهیونیستی دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه امام راحل، حفظ جمهوری اسلامی را از اوجب واجبات می‌دانستند و اظهار کرد: نظام، انقلاب، کشور و مردم، دشمنی ثابت به نام آمریکا دارند.

سردار جوانی بر لزوم حضور پرشور، با نشاط و گسترده مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: همانگونه که امروز مردم در سراسر کشور با شور و نشاط به صحنه آمدند، در ۱۱ اسفند نیز به پای صندوق‌های رأی خواهند آمد.

وی روز انتخابات را روز مردم ایران دانست و ابراز کرد: برای حفظ جمهوری اسلامی ایران و تجلی مردم سالاری دینی بایدحضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha