چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حضور مردم دام نفتی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال بختیاری، با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مردم در انتخابات شرکت نکنند و اگر هم بیایند ضعیف شرکت کنند، گفت: اما مردم ما مانند همیشه محکم و پر رنگ حضور پیدا می‌کنند و می‌دانند که هر رأی تیری به قلب دشمنان جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال بختیاری امروز در مراسم سخنرانی ۲۲ بهمن در جمع مردم گچساران، اظهار داشت: الهام بخشی از نظام جمهوری اسلامی در دنیا رسم شده چرا که انقلاب اسلامی کشورهایی را که تحت سیطره زورگویان بوده را آزاد کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی دارای مولفه‌های بسیار مهم و بی‌بدیلی است و هر روز کوبنده‌تر و بالنده‌تر در دنیا دیده می‌شود.

هر رأی در انتخابات تیری به قلب دشمنان جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی صدر عنوان کرد: یکی از صدورهای انقلاب اسلامی مسئله غزه است، گفتمان مقاومت را در همان ابتدا در زمان پیامبر و هم اکنون نیز در انقلاب امام می‌توان دید، امروز مبارزه و مقاومت در سرزمین‌های اشغالی برقرار شده است.

وی یادآور شد: اینها از برکات نظام جمهوری اسلامی است، رهبر معظم انقلاب فرمودند، عملیات جنبش حماس، رژیم صهیونیستی را ضربه فنی کرده، طوفان الاقصی، اسرائیل را با خاک یکسان کرد و میزان خسارت طوفان الاقصی برای اسرائیل مانند ضرر زدن برج‌های دوقلو برای آمریکا بوده است.

هر رأی در انتخابات تیری به قلب دشمنان جمهوری اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال بختیاری، با اشاره به اینکه امروز مردم فلسطین و غزه با دست خالی به جنگ صهیونیست رفته‌اند، اظهار کرد: طوفان الاقصی تمام ظالمان را به خاک سیاه نشاند، رژیم صهیونیستی دائما مسئله قدرت خود را در دنیا به تصویر می‌کشید اما نیروهای مقاومت بدون وسایلی از این تجهیزات، از قدرت نظامی آنها عبور کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی صدر بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی همه را ویران کرد، بیش از ۱۲۰ روز مردم غزه را بمباران کردند اما هنوز کینه آنها خاموش نشده است.

وی تصریح کرد: این عملیات همه دنیا را به حیرت وا داشته، شخصیت‌های طراز اول عرب در سرزمین اشغالی جلسات اضطراری تشکیل دادند و آن وقت حماس با اقتدار اعلام می‌کند ما ۳۰ درصد از قدرت خود را به نمایش گذاشتیم، این یکی از جلوه‌های انقلاب اسلامی است.

هر رأی در انتخابات تیری به قلب دشمنان جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی صدر ادامه داد: امروز یمن هیمنه آنها را شکسته، بیش از ۲ هزار کیلومتر راه جابه‌جایی صادرات و واردات دشمنان توسط یمن طولانی شده، لبنان، سوریه، عراق، یمن و فلسطین از جمهوری اسلامی درس گرفته‌اند.

وی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات خاطرنشان کرد: امام و رهبر معظم انقلاب فرمودند، اگر مجلس سالم باشد نظام زودتر به اهدافش می‌رسد، بنابراین اگر مجلس ما مستقل از قدرت‌های بیگانه و طراز انقلاب اسلامی باشد، پیشرفت و توسعه بهتر و زودتر صورت می‌گیرد، البته مجلس بر مبنای اسلام باید تصمیم بگیرد.

هر رأی در انتخابات تیری به قلب دشمنان جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی صدر با تأکید بر اینکه مصالح کلی نظام بر مصالح قومی و قبیله‌ای اولویت دارد، ابراز کرد: نظام‌ جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری حکومت تشکیل شده که در این راه ۴ اصلی که رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات و شرایط حساس آن تاکید کردند باید رعایت شود.

وی اظهار کرد: دشمن چشم به انتخابات پیش رو در ایران اسلامی دوخته، اما غافل از این است که مردم ما همیشه در تمام صحنه‌ها حضوری پر رنگ داشته و دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال بختیاری، با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مردم در انتخابات شرکت نکنند و اگر هم بیایند ضعیف شرکت کنند، گفت: اما مردم ما مانند همیشه محکم و پر رنگ حضور پیدا می‌کنند و می‌دانند که هر رأی تیری به قلب دشمنان جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha