پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ حجت الاسلام پردل گفت: حضور به یاد ماندنی و به موقع ملت شریف ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال نقشه ها، توطئه ها و دسیسه های دشمنان، مخالفان، منافقان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی کرد و از بین برد.

حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: یک بهار دیگر از فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گذشت و بار دیگر ملت شریف ایران اسلامی تاریخ سازی کردند.

وی افزود: راهپیمایی میلیونی در سرتاسر کشور عزیزمان نشان از بصیرت، آگاهی، زمان شناسی، ایمان و باور ملت شریف ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم عزیز و قدرشناس ایران اسلامی با حضور با شکوه و به یاد ماندنی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دَین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

امام جمعه شبانکاره ابراز داشت: این خیل عظیم جمعیت نشان دادند که پای خون شهدا و آرمانهای امام خمینی(ره) ایستاده اند و به ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای لبیک گفتند.

حجت الاسلام پردل گفت: حضور به یاد ماندنی و به موقع ملت شریف ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال نقشه ها، توطئه ها و دسیسه های دشمنان، مخالفان، منافقان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی کرد و از بین برد چرا که یکی از اهداف اصلی دشمنان ناامید کردن مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما به لطف الهی و با حضور در صحنه ملت شریف ایران اسلامی این توطئه و نقشه از بین رفت و نقش برآب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha