یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید علیرضا ادیانی - فراجا

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری یعنی مردم، وابسته بودن بقای همه ارکان دولت به رای مردم، یعنی مردم با انتخاب خود کشور را اداره می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، امروز در جمع روحانیون بازنشسته نیروهای مسلح استان کرمان، ضمن تبریک حلول ماه شعبان و موالید خجسته این ماه به ویژه روز ولادت امام حسین(ع) اظهار داشت: توفیق است که دقایقی به منظور قدرشناسی از همه شما همکاران روحانی محترم که در طول سال های انقلاب در بخش های نیروهای مسلح خدمات ارزشمندی داشته اید مطالبی را در باب اهمیت اقدامات شما بازگو کنم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا ادامه داد: تکریم بازنشستگان یقینا موجب کمال شاغلین و آینه ای برای آنان است و استفاده از تجربیات درخشان شما بزرگواران که یقینا گنج های با ارزشی است، تضمین کننده موفقیت در فعالیت های نیروهای مسلح می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی تاکید کرد: ما در آستانه یک مسئله بزرگ و سرنوشت ساز قرار داریم و آن انتخابات یازدهم اسفندماه است که بسیار مهم و تاثیرگذار در ابعاد مختلف ملی و بین المللی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یکی از ترفندهای دائمی دشمن را جدایی دین از سیاست دانست و بیان داشت: دین در مسئله سیاست دخالت نکرده است، دین به ساحت حوزه فردی انسان با خداوند کار دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: قبل از انقلاب آخوند سیاسی بار منفی داشت البته امام (ره) در برابر ادبیات دشمن، ادبیات جدید ارائه نمودند و گفتند آخوند سیاسی طوری نیست آخوند نباید درباری باشد.

وی گفت: علیرغم ترفند دشمنان در تبلیغ گسترده راهبرد جدایی دین از سیاست، اما انقلاب اسلامی با شکستن هیمنه و ابهت پوشالی غرب و شرق، گفتمان سیاست ما عین دیانت و دیانت ما عین سیاست است را به اثبات رساند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به تاثیرگذاری نهادهای نمایندگی ولی فقیه و عقیدتی سیاسی های نیروهای مسلح، تاکید کرد: نهاد های نمایندگی ولی فقیه باعث مانایی انقلاب می شود.

وی در ادامه انتخابات را یکی از ثمرات شیرین انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد: مشارکت در انتخابات تمام کار نیست، انتخابات حضور آگاهانه مردم پای صندوق های رای است، اگر می گوییم جمهوری اسلامی مصداق اعظم انقلاب است، جمهوری اسلامی ترکیب از دو کلمه جمهوریت و اسلامیت است و رهبری فرمود حتی اسلامیت نظام هم به رای مردم که همان جمهوریت است متصل و متوجه است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی تاکید کرد: جمهوری یعنی مردم و وابسته بودن بقای همه ارکان دولت به رای مردم، یعنی مردم با انتخاب خود کشور را اداره می کنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف برای ترغیب آحاد مردم جامعه برای مشارکت در انتخابات گفت: وقتی یک عالم دینی در سیاست دخالت می کند یک معنای آن این است که همه آبروی خود را برای حضور آگاهانه برای حضور مردم در انتخابات خرج کند، تکلیف همگان این است که برای بقای جمهوری اسلامی که بزرگترین دستاورد انقلاب است این تلاش کنیم تا با حضور مردم پایه های مستحکم این نظام مقدس را همچنان استوار و برقرار نگهداریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خاتمه خطاب به روحانیون بازنشسته نیروهای مسلح گفت: شما با سابقه درخشان در سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، امروز به عنوان یک روحانی خوش نام شناخته شده اید و به واسطه پایگاه اجتماعی خوبی که دارید کارهای بزرگی می توانید انجام دهید که مهم ترین تکلیف همه ما در حال حاضر ترغیب آحاد مردم به مشارکت در انتخابات است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha