شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام بیگدلی با با تأکید بر اینکه نباید به سرنوشت خود بی‌تفاوت باشیم، گفت: باید با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را به دست خود رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در جمع کارکنان سپاه در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه انصار المهدی (عج) استان، با تبریک این روز اظهار داشت: ماه شعبان یکی از ماه‌های برتر است و در این ماه به استغفار اشاره شده که پاک کننده معصیت‌ها است و هم‌چنین به صلوات بر پیامبر (ص) تاکید شده است.

وی افزود: امام حسین(ع) اساس خلقت است و قنداق امام حسین(ع) را به آسمان‌ها برده شده و ملائکه نیز به احترام تولد امام حسین(ع) به زمین آمدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان به انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: نباید صحبت‌های افراد ناصواب را در این زمینه گوش داد و انسان نباید به سرنوشت خود بی‌تفاوت باشد.

وی عنوان کرد: باید در پای صندوق‌های رأی حضور پر شور داشته باشیم و دشمنان را نامید کنیم، زیرا دشمنان به افرادی که رأی نمی‌دهند امید بسته‌اند و انقلاب ما به رأی دهندگان امید بسته، بنابراین بهترین راه این است که با حضور پر شور خود دشمنان را ناامید و مأیوس کنیم.

حجت‌الاسلام بیگدلی با با تأکید بر اینکه نباید به سرنوشت خود بی‌تفاوت باشیم، اظهار کرد: باید با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را به دست خود رقم بزنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha