شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ سردار کرمی گفت: امروز پاسداران نیز باید همان روحیه، انگیزه معنوی رزمندگان دفاع مقدس را داشته باشند و نباید در این راه خسته شد، زیرا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند، سپاه یکی از آیات الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه استان زنجان به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در جمع کارکنان سپاه در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه انصار المهدی (عج) استان، با تبریک این روز، اظهار داشت: اِنَّ الحسینَ مِصباحُ الهُدی و سَفینةُ النَجاة (همانا حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است) و این حدیث نبوی (ص) است که اشاره به جایگاه امام حسین (ع) در هدایت و نجات انسان‌ها دارد.

وی به حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: روزهای تلخ و شیرین بسیاری را پشت سر گذاشته‌ایم و حضور پر شور مردم زنجان در راهپیمایی‌های انقلابی ۵۰ و یکصد هزار نفری یا راهپیمایی مستقل بانوان، نمونه‌ای از خاطرات شیرین و افتخارات استان است.

سردار کرمی ادامه داد: مردم در زمان انقلاب زیر رگبار دشمن، الله اکبر و خمینی رهبر و مرگ بر شاه سر می‌دادند و این اولین شکست سنگین بود که بر دشمنان نظام وارد شد.

وی در ادامه به عملیات والفجر ۸ اشاره کرد و یادآور شد: رزمندگان در این عملیات صحنه‌های زیبایی آفریدند که در تاریخ ماندگار شد و در حال حاضر فرماندهان برخی کشورها از شنیدن نحوه این عملیات متعجب و حیرت زده می‌شوند.

فرمانده سپاه استان زنجان تصریح کرد: در عملیات والفجر ۸، قدرت اطلاعاتی، حفاظتی، طراحی فرماندهان و آمادگی نیروهایی با اعتقاد و ایمان راسخ باعث موفقیت این عملیات شد.

وی تأکید کرد: روحیه حماسی، معنویت و توسل به ائمه در جنگ تحمیلی، دفاع مقدس ما را از جنگ‌های دنیا متفاوت کرد.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: امروز پاسداران نیز باید همان روحیه، انگیزه معنوی رزمندگان دفاع مقدس را داشته باشند و نباید در این راه خسته شد، زیرا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند، سپاه یکی از آیات الهی است.

وی بیان کرد: دیروز یک جنگ نظامی تمام عیار بر علیه نظام در جریان بود و امروز دشمنان در قالب جنگ ترکیبی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی ایران به میدان آمده‌اند و لذا باید پاسداران با روحیه انقلابی و معنوی در صحنه حاضر باشند تا بتوانند با موفقیت از موانع جنگ ترکیبی به راحتی عبور کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha