شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: پاسداران انقلاب اسلامی از بدو پیروزی نظام اسلامی تاکنون همه زندگی و وقت خود را وقف دین، اعتلای ارزش‌های الهی و خدمت صادقانه به مردم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در دیدار با سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت امام حسین (ع) وروز پاسدار، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمودند «سپاه پاسداران، نهاد بسیار ارزشمندی است که دارای شأن معنوی و انقلابی است و فرزند انقلاب و تربیت ‌شده دامان انقلاب است».

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: بی‌شک امروز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای مکتبی و مؤمنی چون پاسداران انقلاب اسلامی است که با سرمشق گیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین(ع) و بهره‌مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، فتح این مسیر را همچون دوران دفاع مقدس هموار کردند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: پاسداران در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشتند و با روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و از خودگذشتگی، فداکاری و دفاع از ارزش‌های والای مکتبی را به فرهنگ عزت مداری و افتخار مبدل ساختند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: امنیت کنونی کشور مرهون فداکاری همه مردم ایران اسلامی و غیور مردان نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی به ویژه سپاه پاسداران است که در سخت‌ترین شرایط یاور مردم و نظام اسلامی و حافظ کشور بوده و خواهند بود، همانگونه که امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود، کشور نبود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: سپاه پاسداران با تمام توان و تجهیزات در عرصه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، فرهنگی و سایر عرصه‌ها همواره در راه نظام و خدمت به انقلاب و مردم حضور دارد.

وی ادامه داد: پاسداران انقلاب اسلامی از بدو پیروزی نظام اسلامی تاکنون همه زندگی و وقت خود را وقف دین، اعتلای ارزش‌های الهی و خدمت صادقانه به مردم می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی اظهار کرد: روز پاسدار در اصل یادآور عزم غرور آفرین فهمیده‌های مکتب و اندیشه امام حسین (ع) در صیانت از ارزش‌های اسلامی و انسانی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha