یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مصلح

حوزه/ رئیس شورای زکات شهرستان دشتستان گفت: احکام نورانی زکات باید به درستی تبیین و اجرا شود و متولیان امر با تبلیغات لازم مردم را در عمل به این واجب الهی ترغیب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، همایش تکریمی ـ ترویجی زکات و تجلیل از خیرین، نیکوکاران و حامیان کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش ارم شامگاه چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان و رییس شورای زکات شهرستان دشتستان در حسینیه شهید عبدالنبی یحیایی شهر تنگ ارم برگزار شد.

حجت الاسلام حسن مصلح، رئیس شورای زکات شهرستان دشتستان در این مراسم اظهار داشت: احکام نورانی زکات باید به درستی تبیین و اجرا شود و متولیان امر با تبلیغات لازم مردم را در عمل به این واجب الهی ترغیب کنند.

امام جمعه برازجان افزود: همواره در قرآن کریم زکات پس از نماز ذکر شده است که این اهمیت فریضه زکات را می رساند، لذا همگی وظیفه داریم به گونه ای زکات را در جامعه نهادینه کنیم تا کشاورزان و دامداران داوطلبانه در آن مشارکت کنند.

امام جمعه برازجان همچنین طی سخنانی با اشاره به ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گذشته را تشریح کرد.

گفتنی است: در این مراسم توسط امام جمعه و رئیس شورای زکات شهرستان دشتستان، بخشدار ارم، رئیس اداره اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر، رئیس ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره) برازجان و تنگ ارم از مودیان - مبلغین و عاملین زکات، مسئولان اجرایی مراکز نیکوکاری، خیرین گرانقدر و حامیان طرح اکرام ایتام بخش ارم با تقدیم هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha