یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / همایش تبیین انتخابات ودستاوردهای انقلاب اسلامی

 حوزه / حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تحقق نصرت دین دانست و خاطرنشان کرد: ۴۵ سال از انقلاب عظیم ایران گذشت و ما طی این سال‌ها به استقلال سیاسی و آزادی در امور مادی رسیدیم و اکنون در بین ۱۰ کشور قدرتمند دنیا قرار داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا تویسرکانی امروز در همایش تبیین انتخابات و دستاوردهای انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد گفت: عشق به خدا، روحیه جهادی، پیاده کردن اندیشه های مقام معظم رهبری، تلاش و خستگی ناپذیری از جمله ویژگی هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام تویسرکانی خاطرنشان کرد:دشمنان در تلاش هستند که ملت ایران در صحنه انتخابات حاضر نشوند ولی ملت ایران باردیگر پاسخ کوبنده ای وسختی به آنان خواهند داد.

وی ادامه داد: ملت ایران با حضور خود در یازدهم اسفند ماه سال جاری در انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری شرکت نموده وباردیگر اهداف پلید دشمنان را نقش برآب خواهد نمود.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشورتصریح کرد: راه خوشبختی و سعادت در قرآن کریم آمده است و انقلاب اسلامی ایران نیز محصول عمل به این کتاب الهی است و قرآن کریم عزت مسلمانان را هدیه‌ای الهی می‌داند و کسی حق مخدوش کردن این عزت را ندارد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) مسائلی همچون خمس، نماز و زکات را مهم دانسته و مردم را برای عمل به دستورات الهی هدایت می‌کردند؛ معمار کبیر انقلاب همواره بر دوری از سلطه رژیم طاغوت بر کشور تأکید داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تحقق نصرت دین دانست و خاطرنشان کرد: ۴۵ سال از انقلاب عظیم ایران گذشت و ما طی این سال‌ها به استقلال سیاسی و آزادی در امور مادی رسیدیم و اکنون در بین ۱۰ کشور قدرتمند دنیا قرار داریم؛ در حال حاضر ایران در تولید علم، تکنولوژی، امور نظامی، ذخایر ارزی، مقوله‌های صنعتی و تجاری یک کشور برتر است.

وی عنوان کرد: ما زیر سایه ولایت یک سخن داریم و به دنیا می‌گوییم که ما به دنبال عدالت، کمک به مستضعفین و مظلومین دنیا، تحقق عدالت مهدوی در سراسر جهان هستیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: ملت ایران زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد بود و زیر سایه ولایت خداوند این کار را انجام خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تمام معادلات جهان را بر هم زده است، ادامه داد: در این سال‌ها هزینه‌های زیادی دادیم و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردیم زیرا همه درصدد ناکام گذاشتن انقلاب بودند اما این انقلاب اراده الهی بود و تا طلوع خورشید عظمای ولایت یعنی حضرت مهدی ادامه دارد.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تحقق نصرت دین است/ انقلاب اسلامی تمام معادلات جهان را بر هم زده است

انتهای پیام /

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تحقق نصرت دین است/ انقلاب اسلامی تمام معادلات جهان را بر هم زده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha