شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران

حوزه/ حجت الاسلام دهقانی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یأس و ناامیدی را در دل دشمنان بیشتر از قبل می‌کند و ان‌شاءالله با حضور خویش دشمن را باز هم ناامیدتر خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی ۲۲ بهمن در کامیاران امروز با حضور مسئولان محلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام مهدی دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع)، اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب مردمی است و بر دل‌های مردم نشسته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران گفت: در هر مرحله از انقلاب که لازم بوده، خود مردم پای کار انقلاب بودند و حضور پیدا کردند و بی‌شک امسال نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفرین خواهند بود.

حجت الاسلام دهقانی خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یأس و ناامیدی را در دل دشمنان بیشتر از قبل می‌کند و ان‌شاءالله با حضور خویش دشمن را باز هم ناامیدتر خواهیم کرد و از سوی دیگر یکی از افتخارات ایران اسلامی برگزاری انتخابات آزاد و مردمی است که باید برای اثبات روحیه انقلابی خود در این همه پرسی حضوری پرشور و هوشمندانه داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha