شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار محمدی اصل

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در همایش فعالان فضای مجازی استان گفت: ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و مقاومت در فضای مجازی رسالت امروز نیروهای انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل در همایش فعالان فضای مجازی استان که در فرهنگ‌سرای بانوان اردبیل برگزار شد، با بیان اینکه صیانت از ارزش‌های اسلام و انقلاب در فضای مجازی واجب، لازم و حیاتی است، اظهار کرد: ترویج ارزش‌های اسلامی در فضای مجازی در واقع صیانت از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

وی به لزوم تولید محتوای فاخر و اثرگذار در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: امروز تولید محتوای اثرگذار به اندازه یک لشکر در جنگ سخت مهم است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با اشاره به مجاهدت‌های فعالان فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی، گفت: جبهه و خاکریز امروز فضای مجازی است و حضور اثرگذار رزمندگان در این عرصه به اندازه یک تیپ و لشکر دارای اهمیت است.

سردار محمدی اصل به بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد فضای مجازی پرداخت و گفت: فضای مجازی بهترین فرصت برای بصیرت‌آفرینی و امیدآفرینی به گستره جهان است و به‌راحتی می توان با کمترین هزینه مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به جهان صادر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مشارکت قوی و پرشور در انتخابات اهمیت فوق‌العاده دارد چراکه موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) تصریح کرد: هرکس که معتقد و دلسوز استقلال کشور است برای صیانت از استقلالش لازم است در انتخابات شرکت کرده و در تصمیم سازی‌های آینده کشور ایفای نقش کند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات در واقع دفاع از انقلاب، حقانیت، قانون و نوامیس است، گفت: تنها با انتخابات است که می‌توان در آینده کشور نقش آفرینی کرد.

سردار محمدی اصل خواستار رقابت سالم نامزدهای انتخاباتی شد و گفت: امروز اقناع مردم برای حضور همه جانبه در انتخابات مثل نماز واجب است چراکه این حضور تقویت امنیت ملی و مشارکت در توسعه و تعالی کشور است.

وی فتنه ۱۴۰۱ دشمنان را یادآور شد و گفت: این فتنه برای حذف ولایت بود که با هوشیاری و حضور به موقع مردم در میدان خنثی شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه ولایت‌فقیه ستون اصلی انقلاب اسلامی است گفت: امروز اتحاد و انسجام جهان اسلام در دل دشمنان ایجاد ترس و وحشت کرده است.

سردار محمدی اصل گفت: امروز جهاد تبیین و امیدآفرینی در کشور برابر با صدها موشک است و این اثرگذار است.

وی در پایان سخنان خود از فعالین فضای مجازی خواست با فراهم کردن بسترهای لازم ضمن پاسخ به شبهات انتخاباتی دشمنان، زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha