سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1138364
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
محلات

حوزه/مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محلات گفت :طلاب بایددر مباحث سیاسی جامعه امروز خود استاد و خبره شوند تا از مردم عامه رفع شبهه کنند و پیشرفت های انقلاب اسلامی را به درستی به ملت معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی مدرسه فاطمیه(س) محلات امروز نشست سیاسی- بصیرتی در این مدرسه علمیه با حضور حجت الاسلام رفیعی مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محلات برگزار شد.

حجت الاسلام رفیعی گفت: افرادی که در حوزه های علمیه به تحصیل و فعالیت مشغول هستند باید در مباحث سیاسی جامعه امروز خود استاد و خبره شوند تا از مردم عامه رفع شبهه کنند و پیشرفت های انقلاب اسلامی را به درستی به ملت معرفی کنند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از ابتدای سال ۱۴۰۲ و در اولین سخنرانی سراسری خود به مسئله انتخابات امسال(مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی )اشاره کرده است .این سخنرانی چند ماه قبل از انتخابات اهمیت این دوره رابرای همه ما روشن می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محلات افزود : ۳ نکته راهبردی در انتخابات امسال از منظر رهبر انقلاب مطرح شده:مشارکت حداکثری مردم، امنیت و سلامت انتخابات.

وی اظهار داشت: قدرت و ابهت جهانی آمریکا روز به روز در حال افول می باشد و طبق اطلاعاتی که خود ارائه داده اند در سال ۲۰۳۰ قطب بندی جهان در دست ۳ کشور مطرح دنیا می باشد ،ایران(به لحاظ دیپلماسی)روسیه (به لحاظ نظامی)چین (به لحاظ اقتصادی).

حجت الاسلام رفیعی بیان کرد: اگر ما مردم را توجیه کنیم که پای این انقلاب بمانندو همچون گذشته در انتخابات مشارکت بالا داشته باشند در این زمان حساس تاریخی می توانیم در سطح بین الملل حرفی برای گفتن داشته باشیم. و به فرموده امام (ره) انقلاب خود را از مرزها خارج کرده و در سطح جهانی گسترش دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha