یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده بازنشستگان نهاجا

حوزه/ اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده محترم بازنشستگان نهاجا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ دوم سید محسن مصطفوی زاده، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نهاجا اظهار داشت: همزمان بااعیاد شعبانیه، اولین دوره‌ مسابقات قرآن کریم کارکنان و خانواده محترم بازنشستگان نهاجا در تمامی رشته ها برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات به صورت مجازی در ۲۵ بهمن‌ ماه با حضور دو تیم داوری در مجتمع قرآن عترت امام رضا علیه‌السلام از ساعت ۸ صبح آغاز و پس از برگزاری و حضور شایسته بازنشستگان و خانواده محترمشان در این دوره از مسابقات سراسری نهاجا ساعت ۱۷ بعد از ظهر داوران به کار خود پایان دادند.

رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ادامه داد: خدا را شاکریم که بار دیگر رشحات نورانی دریای پر برکت قرآن شامل حالمان شد و تقدیر خداوند بر این تعلق یافت، که بار دیگر در جهت تعمیم و تعمیق فرهنگ قرآنی قدم برداریم.

وی همچنین از پشتیبانی و حمایت های مادی و معنوی امیر فرمانده محترم و ولایت مدار نهاجا و ریاست و جانشین محترم اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و همه فرماندهان و رؤسا و جانشین محترم عقیدتی سیاسی یگان ها، مسئولان شعب قرآن، عترت و نماز یگان ها، مدیر قرآن آقای حسینی، تیم داوری، میزبانی شایسته ستاد و قرارگاه پشتیبانی مرکز نهاجا و همچنین از رابطین قرآنی در قسمت خواهران و سرکار خانم قاسمی به جهت برنامه ریزی ، هماهنگی و تماس با تک تک بازنشستگان تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ مصطفوی زاده در پایان آرزوی توفیق و موفقیت روزافزون برای تمامی خدمت‌گذاران به ساحت مقدس قرآن کریم و حضرات معصومین (ع) را از درگاه خداوند منان مسئلت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha