سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال بیانگر حمایت آحاد مختلف مردم از نظام و پای کار بودن آن‌ها بود، گفت: این حضور حماسی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نشان داد که مسئولان باید با تلاش بیشتر در فکر رفع مشکلات و دغدغه‌های جدی مردمی که همواره پای کار انقلاب هستند، باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه وجود برخی از مشکلات به‌ویژه در حوزه اقتصادی را کتمان نمی‌کنیم، اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع در این خصوص این است که مردم با وجود همه این مشکلات کماکان پای انقلاب بوده و از آنچه که با خون شهدا به دست آمده، دلسرد نشده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال بیانگر حمایت آحاد مختلف مردم از نظام و پای کار بودن آن‌ها بود، افزود: این حضور حماسی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نشان داد که مسئولان باید با تلاش بیشتر در فکر رفع مشکلات و دغدغه‌های جدی مردمی که همواره پای کار انقلاب هستند، باشند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه این حضور ارزشمند مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال بیانگر آن است که مردم این حضور را در روز ۱۱ اسفندماه و در قالب انتخابات مجلس شورای اسلامی تداوم خواهند بخشید، خاطرنشان کرد: بی‌تردید انتخابات امسال نیز همانند ادوار گذشته با خلق حماسه‌ای دیگر از سوی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

وی با یادآوری اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب همواره بر نقش تأثیرگذار جوانان در عرصه‌های مختلف اشاره و تاکید کرده‌اند، اضافه کرد: بی‌تردید با نگاهی به بیانیه گام دوم انقلاب درمی‌یابیم که جوانان مخاطبان اصلی این بیانیه بوده و از همین رو مسئولان باید اهتمام جدی به برنامه‌ریزی برای نسل آینده‌ساز ایران اسلامی داشته باشند.

امام جمعه زنجان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم غزه، اظهار کرد: بی‌تردید کسانی که از مردم مطلوم غزه به انحای مختلف حمایت می‌کنند، مشمول رحمت الهی قرار خواهند گرفت و امروز مردم همیشه در صحنه زنجان بار دیگر با برگزاری راهپیمایی حماسی، انزجار خود را از جنایات ادامه‌دار اسرائیل کودک‌کش اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha