دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر/کاروان زیارتی مشهد طلاب مدرسه علمیه ملأ ابراهیم ره اردبیل

حوزه/ مسئول کانون طلاب مدرسه علمیه ملأ ابراهیم گفت: ۴۰ نفر از طلاب مدرسه علمیه ملأ ابراهیم با همکاری کانون هلال احمر این مدرسه، عازم سفر معنوی مشهد مقدس شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، در آستانه سالروز میلاد امام زمان(عج)، ۴۰ نفر از طلاب مدرسه علمیه ملأ ابراهیم با همکاری کانون هلال احمر این مدرسه، عازم سفر معنوی مشهد مقدس شدند.

امیر مهدی گل آور دبیر کانون هلال احمر مدرسه علمیه ملأ ابراهیم در این خصوص اظهار داشت: این سفر معنوی برای اولین بار از سوی کانون طلاب با هدف ترویج فرهنگ زیارت و آشنایی طلاب با سیره و معارف رضوی، به همت کانون هلال احمر و با هزینه این کانون برگزار می‌شود.

وی افزود: طلاب در این سفر معنوی، طلاب ضمن زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی حرم مطهر رضوی نیز بهره‌مند خواهند شد.

گل آور با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ زیارت در بین طلاب، خاطرنشان کرد: این سفرها فرصتی مغتنم برای انس طلاب با اهل بیت(ع) و تعمیق باورهای دینی آنها است.

وی در ادامه از حمایت‌های هلال احمر برای اعزام طلاب به مشهد مقدس قدردانی کرد.

گفتنی است، این گروه از طلاب بعد ازظهر امروز با بدرقه مسئولان مدرسه علمیه ملأ ابراهیم و کانون هلال احمر، عازم مشهد مقدس شدند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha