پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1138936
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
آقاتهرانی

حوزه/ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همان‌طور که هر قانونی که مصوب می‌شود نیازمند پیوست فرهنگی است نیازمند پیوست حوزوی نیز می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: حوزه در تمام جوانب نظام باید حرف برای گفتن داشته باشد که در این راستا در یک جاهایی کارهایی انجام شده است اما بسیار کم است.

وی با بیان اینکه باید بسیار عمیق‌تر کار کرد، ادامه داد: حوزه در همه زمینه‌ها می‌تواند نقش داشته باشد و خبرگزاری حوزه باید حوزه‌های علمیه را به این سمت سوق دهد که حوزه در تمام شریان نظام حرفی برای گفتن داشته باشد چراکه همان‌طور که هر قانونی که مصوب می‌شود نیازمند پیوست فرهنگی است نیازمند پیوست حوزوی نیز می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در پایان درباره اهمیت انتخابات، بیان کرد: حضور در پای صندوق را باید از مشکلات و اعتراضات به عملکرد دولت‌ها جدا دانست و بدانیم که حضور و مشارکت دشمن را ناامید و دوستان نظام جمهوری اسلامی مانند جبهه مقاومت را امیدوار می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha