شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کتاب امام رضا

حوزه/ کتاب داستانی کودکانه «امام رضا علیه‌السلام» از مجموعه داستانی ستاره‌های آسمان من به همت مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه(س) تولید و توسط انتشارات زائر آستان مقدس روانه بازار کتاب شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب داستانی کودکانه «امام رضا علیه‌السلام» از مجموعه داستانی ستاره‌های آسمان من اثر حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد مهاجرانی و تصویرگری مرضیه صادقی در ۲۴ صفحه با قطع خشتی منتشر شد.

این کتاب به همت مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه (س) تولید و توسط انتشارات زائر آستان مقدس روانه بازار کتاب شده است.

کتاب امام رضا علیه‌السلام بیان داستانی جذاب از زندگی امام هشتم شیعیان است و نویسنده تلاش کرده در این کتاب زندگی آن حضرت از ولادت تا شهادت را در قالب داستان با بیان کودکانه ارائه کند.

همچنین چند داستان زیبا و آموزنده از زندگانی و فضائل امام رضا (ع) از بخش‌های دیگر این کتاب است.

گفتنی است، زندگی امامان به‌عنوان بهترین اسوه‌ها، سرشار از داستان‌های آموزنده است که برای پرورش کودک و رشد شخصیتی او بسیار مؤثر است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به کتاب‌فروشی‌های مستقر در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) و یا کتاب‌فروشی‌های معتبر کشور یا فروشگاه مجازی کتاب فاطمی به نشانی اینترنتی https://fatemibook.ir/ مراجعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha