یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتخابات

حوزه/ ربابه هاشمی مبلغ مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) گرگان گفت: مشارکت حداکثری، رمز ماندگاری و پایداری نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، ربابه هاشمی در نشست بصیرتی «اهمیت انتخابات» که در جمع خواهران طلبه، کارکنان و اساتید مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(سلام‌الله‌علیها) گرگان برگزار شد، بیان کرد: تلاش برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات، یکی از راهبردهای ثابت و همیشگی نظام است.

وی افزود: مشارکت حداکثری، حفظ سلامت، رعایت قانون و تأمین امنیت، چهارگانه مورد تأکید امام و رهبری در هر یک از انتخابات از ابتدا تاکنون بوده است.

مبلغ مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(سلام‌الله‌علیها) گرگان با بیان این که حضور در انتخابات تکلیف حقوقی و دینی هر فردی است، ادامه داد: میزان حضور مردم و سطح مشارکت آنان در هر یک از انتخابات، با بسیاری از مقوله‌های اساسی و حیاتی، ارتباط مستقیم و تنگاتنگ دارد.

هاشمی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های امسال بیش از هر چیز بر مشارکت مردم و حضور آنان پای صندوق‌های رأی تأکید داشته‌اند، تصریح کرد: از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی شرکت هر فرد ایرانی در انتخابات، علاوه بر اینکه به عنوان انجام تکلیف تلقی می‌شود، دارای آثار و برکات فراوان است.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات یک فرصت طلایی برای مردم، نظام و کشور به حساب می‌آید و مردم با بهره‌گیری صحیح از این فرصت، آینده خود، کشور، انقلاب و نظام را رقم می‌زنند.

مبلغ حوزه، مشارکت حداکثری را رمز ماندگاری و پایداری نظام جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: وظیفه آحاد و یکایک طلاب و جوان انقلابی است که اطرافیان و مردم را به حضور حداکثری و مشارکت همه سلایق فکری و سیاسی در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha