دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تفاهم نامه همکاری

حوزه/ تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش استان قم و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه ترویج محتوای صحیفه سجادیه در مدارس قم طی نشستی با حضور حجج اسلام مرتضی وافی رئیس بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه و محمد امینیان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قم در سالن جلسات شهید فخری‌زاده این اداره کل به امضا رسید.

حجت‌الاسلام وافی طی سخنانی در این نشست با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۰ شرح به زبان‌های مختلف بر کتاب صحیفه سجادیه نوشته شده و ۶۰ اندیشمند در این باره اظهار نظر کرده‌اند، گفت: محتوای صحیفه سجادیه باید به‌عنوان یک منبع غنی علمی و یک کتاب مرجع مورد ارزیابی و مطالعه قرار گیرد تا جامعه از ثمرات آن بی‌بهره نماند.

رئیس بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه با تأکید بر اهمیت این اثر معنوی و انسان‌ساز اظهار کرد: ادعیه‌ها و رهنمودهای این اثر مهم آنقدر تاثیرگذار و دربرگیرنده است که یک برگ برنده و اثر هنری جاودانه برای تمام اعصار است که می‌تواند موجب صدور انقلاب به تمام جهان شود.

حجت الاسلام محمد امینیان نیز در نشست فوق بر آمادگی کامل آموزش و پرورش استان قم بر اجرای مفاد تفاهمنامه و تلاش برای ارتقای تربیت دینی و معنوی دانش‌آموزان تاکید کرد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha