دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا راستی

حوزه/امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: نباید به خاطر کم کاری برخی از نمایندگان مجلس با صندوق های رای قهر کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ماموستا محمدامین راستی صبح امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان سنندج ضمن اشاره به جایگاه اخلاق و معنویات در زندگی هر انسانی اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که دغدغه های زندگی ماشینی در عصر کنونی ما را از معنویات و اخلاق دور کند.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج ادامه داد: اخلاق پایه و اساس زندگی همه ما می‌باشد انسانی که تمایل به اخلاق مداری دارد بی‌گمان به دین و انجام فرایض شرعی نیز تمایل خواهد داشت بنابراین اخلاق یکی از ابعاد دین محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند بیان کرد: انتخابات نماد بارز مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی می‌باشد و این نظام با برگزاری انتخابات های مختلف نشان داد است که همواره اعتماد ویژه‌ای به مردم دارد بنابراین باید گفت که برگزاری انتخابات در ایران به نوعی نشان می‌دهد که مردم در این کشور نقش تعیین کننده ای دارند و حرف اول را می‌زنند.

ماموستا راستی با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد که انتخابات امسال را با تبلیغات مسموم و شیطانی خود کمرنگ کند، اظهار داشت: نمی‌توان منکر کم کاری و بی توجهی برخی از نمایندگان در امر خدمت رسانی به مردم شد، ولی با این وجود باید عنوان کرد که مردم به خاطر کم کاری این دست از نمایندگان نباید با صندوق‌های رای قهر کنند زیرا دشمن منتظر این فرصت و این وضعیت می‌باشد تا از آن به سود خود و علیه ما بهره‌برداری سیاسی و تبلیغاتی کند.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج ادامه داد: ملت ایران به ویژه مردم کردستان در طول این انقلاب همواره در عرصه‌های ملی همانند انتخابات حضوری حماسی و پرشور داشته اند و بی شک امسال نیز علیرغم برخی از مشکلات باز هم حضوری تاریخ ساز از خود نشان می‌دهند.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در انتخابات باید نگاه ما نگاه درست و واقعی و به دور از تعصبات عشیره ای باشد، یاددآور شد: برای داشتن یک مجلس قوی و انقلابی و کارآمد باید از نگاه عشیره‌ای و ایلی به انتخابات پرهیز کنیم و از میان نامزدهای انتخاباتی بهترین و کارآمدترین آنها را راهی بهارستان نماییم.

ماموستا راستی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ان شاءالله هفته آینده مردم ایران با حضور خود در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان خواهند زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha