یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عبدالمجید مقامی

نایب رئیس اول مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: انتخابات مظهر اقتدار ملی است و مشارکت حداکثری در آن موجب عزت و سرافرازی ایران اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالمجید مقامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ضمن تبریک اعیادشعبانیه اظهار کرد: امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام‌خامنه‌ای، با توکل بر خدا و پشتوانه مردم، کشور را از تمام گذرگاه‌های دشوار عبور دادند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مشعل فروزان هدایت و معنویت را در دنیا برافراشته است، گفت: مکتب‌های مادی دنیا پاسخگوی نیاز بشر نیست و برافراشته شدن مشعل معنویت در دنیا به دست معمار کبیر انقلاب موجب جذب جوانان در کشورهای مختلف دنیا به مکتب نجات بخش اسلام ناب محمدی شده است.

این استاد حوزه ادامه داد: ملت ایران اسلامی با حضور با عظمت در عرصه‌های مختلف ثابت کرد که همچنان پای انقلاب ایستاده‌ است.

وی با بیان اینکه حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است، ادامه داد: نظام مقدس اسلامی میراث شهدا است و حراست از این نظام مقدس تکلیفی بر عهده همه است.

نایب رئیس اول مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: انتخابات مظهر اقتدار ملی است که مشارکت حداکثری در آن موجب عزت و سرافرازی ایران اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین مقامی با بیان اینکه دشمن در حال حمله به اندیشه‌های مردم است افزود: در حال حاضر صدها شبکه فارسی‌زبان درحال بمباران اطلاعاتی افکار عمومی کشورمان هستند، چراکه ایران اسلامی مشعل فروزان خداپرستی، معنویت و مبارزه با استکبار در دنیا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha