سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تشکیل 7 کار گروه مشاوره اسلامی در حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه ، از تشکیل ۷ کار گروه مشاوره اسلامی در حوزه علمیه کرمانشاه، شامل روانشناختی، کودک، نوجوان، خانواده ، ازدواج، تحصیلی و استعداد سنجی، خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، با تبریک اعیاد شعبانیه و بیان اهمیت مشاوره اسلامی در حوزه های علمیه، گفت: جامعه امروزی، حوزه علمیه و عامه مردم، به مباحث مهارتی، روانشناختی، خصوصا روانشناسی اسلامی، نیاز دارند.

وی افزود: در کنار برنامه های تربیتی مدارس علمیه، موضوع روانشناسی اسلامی، حدود ۳ سال در استان کرمانشاه، با حضور ۶۵ نفر از طلاب مستعد و با همت اساتید روانشناسی حوزه و دانشگاه، در حال انجام است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر سه دوره سطح سه روانشناسی، در حوزه علمیه برادران فعال می باشد، گفت: در کنار این سه دوره، دوره های مقدماتی، تکمیلی و کارگاه های دانش افزایی صورت گرفته است.

حجت الاسلام محمدی فر با اشاره به اینکه در حال حاضر هم با توجه به ظرفیت فوق، ۷ کارگروه روانشناختی، کودک، نوجوان، خانواده ، ازدواج، تحصیلی و استعداد سنجی تشکیل شده، اظهار داشت: با هدایتگری اساتید ستادی، سیر مطالعات و کارگا های تخصصی و جلسات هفتگی، در حال انجام می باشد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: امید است با جدیتی که دانش پژوهان استان داشته و حمایتی که اساتید ستادی از این کارگروه ها دارند، اساتید مجرب جهت حضور فعال در مرکز مشاوره سماح استان، تربیت شده و مباحث فوق را جهت حل مشکلات طلاب و مردم استان داشته باشیم.

وی در پایان گفت: لازم می دانم از حمایت های خوب، مدیر مراکز مشاوره ستادی، حجت الاسلام شورورزی و مجموعه وی، کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha