دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جشن حضرت مهدی(عج) در مدرسه علمیه خواهران امام جعفر صادق(ع) اهواز

حوزه/ در جشن میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) در مدرسه علمیه خواهران امام جعفر صادق(ع) اهواز سه وظیفه اصلی شیعه در دوران غیبت امام زمان(عج) مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جشن میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) در مدرسه علمیه خواهران امام جعفر صادق(ع) اهواز باحضور طلاب، کادر و اساتید مدرسه برگزار شد.

این مراسم با تلاوت قرآن و اجرای کلیپ سلام یا مهدی و سخنرانی خانم انکارده طلبه فعال و جهادگر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) همراه بود که درباره وظایف منتظران در دوره غیبت کبری گفت: براساس زیارتنامه حضرت عباس (ع) و بررسی رابطه ایشان با امام حسین (ع) دو وظیفه اساسی منتظران، تبعیت محض امام زمان بودن و شبیه امام زمان شدن است.

این طلبه مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) افزود: وظیفه سوم منتظران دعا برای امام زمان(عج) است که دعا برای حضرت سه اثر دارد یکی اینکه باعث زنده شدن یاد ایشان می شود، دوم اینکه دعا برای امام زمان(عج) باعث محفوظ ماندن و سبب می شود خودمان مشمول دعای امام شویم و ایشان در حق ما دعا کنند.

وی به بیان داستان عبدالرحمن که مردی اهل اصفهان و سنی مذهب و در زمان امام هادی و متوکل عباسی بود و بخاطر دعایی که در دل برای محفوظ ماندن امام کرد باعث شد امام سه دعا در حق ایشان کنند که هر سه مستجاب شد.

جشن میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) با مولودی خوانی خانم بادام فروش و پذیرایی و اجرای مسابقه و اهداء هدایا به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha