یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1140640
۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
زنگ مجلس

حوزه/ زنگ مجلس به صورت نمادین و همزمان با سراسر کشور در مدرسه متوسطه اول جوادالائمه بندرعباس نواخته شد.


به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، زنگ مجلس با حضور محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ محمود غیبی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان؛ امیرعلی ناصری مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ بندرعباس در مدرسه پسرانه متوسطه اول جوادالائمه طنین انداز شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این مراسم با اشاره به اهمیت پرشور در انتخابات و نقش دانش آموزان در ترغیب والدین به مشارکت در انتخابات گفت: امروز ۸ اسفندماه زنگ مجلس همزمان با سراسر کشور در ۳۵۰۰ واحد آموزشی استان هرمزگان نواخته خواهد شد.

قویدل ادامه داد: آینده کشور توسط دانش آموزان آینده ساز رقم خواهد خورد و آینده انقلاب در نگاه و نگرش دانش آموزان است که این نگرش ها در پشت میزهای مدارس توسط معلمان ساخته و ایجاد خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه های برنامه ریزی شده جهت ترغیب دانش آموزان و والدین به مشارکت پرشور در انتخابات گفت: در مدارسی که به عنوان شعب اخذ رای فعالیت خواهند کرد موکبهای دانش آموزی «از سرباز به فرمانده:من آماده ام» و ایستگاه سلامت راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: در پویش «نشان آزادی» دانش آموزانی که هنوز به سن رای نرسیده اند والدین خود را در روز انتخابات همراهی می‌کنند با انگشت جوهری رو به دوربین عکس میگیرند و ارسال میکنند.

قویدل تصریح کرد: با اجرای طرح «ناظر دانش آموز» دانش آموزان عضو شوراهای دانش آموزی در شعب اخذ رای حاضر می‌شوند و بر روند اجرای درست انتخابات نظارت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: شهید حسین فهمیده نمونه والایی از دانش آموزی است که برای دفاع از کشور و ایجاد امنیت جان خود را فدا کرد و دانش آموزان نقش مهمی در ترغیب والدین به شرکت پرشور در انتخابات دارند.

قویدل ادامه داد: مشارکت در انتخابات نمونه عینی از وجود همدلی دربین مردم انقلابی کشور ایران است و استقلال مردم ایران برگرفته از برکات خون شهداست که باید ارج نهاده شود.

زنگ مجلس در مدارس استان هرمزگان نواخته شد

زنگ مجلس در مدارس استان هرمزگان نواخته شد

زنگ مجلس در مدارس استان هرمزگان نواخته شد

زنگ مجلس در مدارس استان هرمزگان نواخته شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha