شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / بیست و هشتمین نشست هم اندیشی سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان اسلام

مدیر موسسه سیره شهدا گفت: برای هر صندلی مجلس حدود ۱۰۰۷ شهید تقدیم شده است تا در آنجا مباحث و مبانی دین مطرح و قانون‌گذاری بشود؛ آیا می‌شود در انتخابات نمایندگان بی تفاوت بود و در انتخابات شرکت نکرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانیان در بیست و هشتمین هم‌اندیشی سخنرانان مرتبط با هیئت رزمندگان اسلام که در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) قم برگزار شد، اظهار کرد: ما وصیت‌نامه شهیدی نداریم که بگوید در انتخابات شرکت نکنید و پای صندوق‌ها نروید از این ۳۰۰ هزار شهید همه توصیه به حضور در انتخابات کرده‌اند.

ببینید:

وی افزود: اگر می‌خواهیم شهدایی عمل کنیم باید به وصایای این عزیزان نیز عمل کنیم. حاج قاسم عزیز اگر محبوب بود به خاطر آن است که ایشان عزت آفرین، قدرت آفرین و امنیت آفرین بود. قطعاً انتخابات حداکثری امنیت آفرین خواهد بود و شرکت در آن به امنیت کشور اضافه می‌کند.

مدیر موسسه سیره شهدا گفت: بدانید که انتخابات حداکثری دشمن‌شکن خواهد بود، امروز جریان فکری یزیدیان در عصر ما صهیونیست و آمریکاست، اگر ما پای صندوق‌ها بیاییم این دشمنان ناراحت و خشمگین و اولیای الهی، خوبان و پاکان خوشحال خواهند شد.

این راوی دفاع‌مقدس ادامه داد: برای هر صندلی مجلس حدود ۱۰۰۷ شهید تقدیم شده است تا در آنجا مباحث و مبانی دین مطرح و قانون‌گذاری بشود؛ آیا می‌شود در انتخابات نمایندگان بی تفاوت بود و در انتخابات شرکت نکرد.

وی اضافه کرد: امروز علمدار و پرچمدار مبارزه با نظام سلطه، جمهوری اسلامی ایران است، چشم تمامی آزادگان عالم از فلسطین تا یمن و تا دورترین نقطه جهان، به اینجا دوخته‌ شده است. آزادگان عالم منتظر این انقلاب و مرتصد اوضاع و تحولات داخلی این کشور هستند، باید بهترین‌ها را روانه مجلس کنیم تا مجلس انقلابی پای کار بیاید.

جوشقانیان گفت: عملیات سیاسی و اجتماعی ۱۱ اسفند از عملیات کربلای۵ و والفجر۸ اگر بالاتر نباشد، کمتر نیست. همانقدر که این عملیات مهم شرکت در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند آن عملیات‌ها مأیوس نمی‌کرد.

وی در ادامه گفت: این انتخابات از بزرگ‌ترین عملیات‌های سیاسی کشور است و نسبت به سایر عملیات‌های کشور با اهمیت‌تر است. با شرکت در این انتخابات شهدای عزیز و حاج قاسم سلیمانی را خوشحال و مستضعفان جهان را امیدوار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha