دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تریبون ازاد

حوزه/ مبلغ مدرسه علمیه گفت: همه مشکلات را قبول داریم اما یادمان باشد صحنه انتخابات صحنه تصفیه حساب با مسئولین نالایق نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، تریبون آزاد با موضوع شرکت در انتخابات با حضور طلاب در دانشگاه پیام نور گناوه برگزار شد.

در این برنامه در ابتدا دکتر قربانی رئیس دانشگاه پیام نور گناوه گفت: برنامه تریبون آزاد یعنی بیان آزادانه دیدگاه‌ها؛ تریبون آزاد و کرسی‌های آزاد اندیشی برنامه‌های چالشی هستند؛ رسالت مراکز آموزشی هر شهرستان آگاهی بخشی آحاد مردم است, به خصوص در انتخابات انتقاد با چهارچوب و احترام آزاد است.

استاد محسن گناوه‌ای منشی کارشناس در ادامه گفت: جمهوری اسلامی کشوری است که در سطح ملی و در سطح منطقه‌ای توانسته است خودش را به عنوان یک کشوری که بر علیه ظلم ایستاده است، معرفی کند؛ در ۲۵ سال گذشته در همین شهر آب را از کنار خیابان خریداری می‌کردیم؛ تلفن در شهر وجود نداشت؛ به برکت نظام، این همه امکانات در کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: خیلی ساده انگارانه است که ما فکر کنیم رسانه های بیگانه برای ما دلسوزی می‌کنند؛ هزینه یک برنامه شبکه ای مثل من و تو به اندازه هزینه کل شبکه استان بوشهر است، این پول به این هدف خرج می‌شود که ما را ترغیب به رای ندادن و مشکلات کنند؛ جوانان ما خیلی زحمت کشیدند و همه این‌ها به برکت خون شهدا هستند.

در ادامه معصومه شاهین زاده مبلغ مدرسه علمیه در جایگاه موافق عنوان کرد: هر جایگاهی که داریم، مسیر را نباید گم کنیم؛ شهید حاج ابراهیم همت فرمودند هر وقت مسیر را گم کردید، ببینید کجا را می‌کوبند، همان جا جبهه خودیست؛ امروز دارند می‌کوبند، که رأی ندهید؛ همه مشکلات را قبول داریم اما یادمان باشد صحنه انتخابات صحنه تصفیه حساب با مسئولین نالایق نیست.

وی ادامه داد: امروز باید پرچم کشور را بالا ببریم و پشت نظام مان بمانیم و مشارکت حداکثری داشته باشیم، با هر دیدگاهی جبهه را باید پیدا کنیم، همه ما را می‌کوبند و ما گوش به فرمان رهبریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha