دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رای گیری

حوزه/امامان جمعه شهرستان های پلدختر و معمولان در پیامی از مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجج اسلام سید محسن موسوی و ابوالحسن آروانی در پیامی از مردم از مردم‌ برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم غیور و ولایی و انقلابی و شهید پرور شهرستان های پلدختر و معمولان
بهترین و گرم ترین سلام و درود نثارتان باد.
در آستانه خلق حماسه ای بزرگ که با حرکت انقلابی شما مرد و زن این دیار در کنار سیل خروشان حرکت ملت قهرمان ایران اسلامی رقم خواهد خورد قرار گرفته ایم.
یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ قطعا یوم اللهی در کنار یوم الله های دیگر است، که به مدد الهی، شما مردم عزیز ایجاد خواهید کرد.
در کنار انتخاب اصلح که همه ما باید در آن دقت ویژه داشته باشیم آنچه اتفاق می افتد افتخار و سربلندی ملت ایران است که در نگاه جهانیان به نمایش گذاشته می شود.
حضور فعال و پرشور و شعور و بابصیرت شما بر عزت این سرزمین می افزاید وایران اسلامی مان را قدرت مندتر از گذشته می کند.
این روزها که دشمنان، منافع خود را در عدم حضور شما مردم عزیز پای صندوق های رای می بیند تک تک شما عزیزان با حضور پر رنگ تان دشمن را بار دیگر مایوس خواهید کرد.
و با لبیک به ندای رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای "مد ظله العالی" و با نصب العین قراردادن آرمان های امام و شهداء "رضوان الله تعالی علیهم" در جهت مصالح کشورو شهر و دیارمان، یازدهم اسفندماه، همگان پای صندوق های رای می رویم و با وضو و قصد قربت الهی رای خود را به صندوق خواهیم انداخت و بدین وسیله موجبات خشنودی حضرت بقیة الله الاعظم "ارواحنا فداه " و نائب برحقش رهبر عزیز تر از جانمان را رقم می زنیم.
شرکت در انتخابات هم حق است و هم وظیفه
با این بیان امت حزب الله در این انتخابات بار دیگر بصیرت خود را به رخ جهانیان می کشد و با حضور حداکثری هم از حقوق خود در عرصه ملی و پیشرفت روز افزون منطقه و هم از جهات بین المللی دفاع خواهد کرد و هم به وظیفه شرعی و تاریخی خود عمل میکند.
وعده ما روز انتخابات پای صندوق های رای جهت تعیین سرنوشت خود با انتخاب افراد اصلح در دو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی
ابوالحسن آروانی
سید محسن موسوی

امامان جمعه معمولان ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha