یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتخابات

حوزه/ مدیر مدرسه‌ علمیه‌ شهیده بنت‌الهدی علی‌آباد کتول گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات به معنای همبستگی آحاد مردم است که می‌تواند توطئه‌های دشمن را خنثی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم ‌خدیجه ‌الازمنی‌ در جمع کارکنان مدرسه‌ علمیه‌ شهیده بنت‌الهدی علی‌آباد کتول اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات به معنای همبستگی آحاد مردم است که می‌تواند توطئه‌های دشمن را خنثی کند.

مدیر مدرسه‌ علمیه ‌شهیده‌ بنت‌الهدی علی‌آباد کتول افزود: برای اینکه امورات کشور بهتر اداره شود، ضرورت دارد مردم در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند تا فرد اصلح برای قانون‌گذاری انتخاب شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات یک مسئله صرفا سیاسی نیست، بلکه یک مسئله اجتماعی است که به وسیله آن می‌توان آینده را ساخت.

الازمنی یادآور شد: حضور در انتخابات حق است و عدم حضور در انتخابات یعنی گذشتن از یک حق.

وی اضافه کرد: انتخابات، انتخاب یک فرد نیست، بلکه انتخاب یک الگو و مدل مدیریتی است که با این انتخاب، نوع مدیریت حاکم بر جامعه را انتخاب خواهیم کرد و باید دیگران را به شرکت در انتخابات که همان تقاضای بالحق است، توصیه کنیم.

مدیر مدرسه‌ علمیه ‌شهیده‌ بنت‌الهدی علی‌آباد کتول بیان کرد: ما کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهیده بنت الهدی علاوه بر شرکت در انتخابات، به خانواده و دوستان و همچنین هم‌وطنان توصیه به شرکت در انتخابات می‌کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha