دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

حوزه/ مردم فهیم ایران اسلامی یازدهم اسفند در پای صندوق‌های رأی می‌روند تا حماسه ‌ای نو بیافرینند و با انتخاب خردمندانه شایستگان روحی تازه در حکمرانی مردمی بدمند و نقشه های بی بنیاد اهریمنان را برباد دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر سعیدی روشن رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پیامی بر مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند تاکید کرد.

در متن این پیام آمده است:

انتخابات یعنی حضور آگاهانه و آزادانه یکایک ما در سنگر اقتدار و امنیت ایران اسلامی در برابر همه بدخواهان کینه جو که ضعف و سستی ما را نشانه رفته اند. مردم فهیم ایران اسلامی یازدهم اسفند در پای صندوق‌های رأی می‌روند تا حماسه ‌ای نو بیافرینند و با انتخاب خردمندانه شایستگان روحی تازه در حکمرانی مردمی بدمند و نقشه های بی بنیاد اهریمنان را برباد دهند.

قرآن کریم در توصیف یاران وفاکیش پیامبراکرم (ص ) آنان را چنین می ستاید که رنج تشنگی و خستگی و گرسنگی در راه خدا را نمی چشند و در مسیری گام ننهند که کافران را خشمگین کند و از دشمنی به مطلوبی نرسند، جزآن که در برابر همه این دشواری ها، عمل صالحی در نامه عملشان نوشته می شود و خداوند هرگز پاداش نیکوکاران را تباه نمی کند. «ذَٰلِکَ بِأَنَّهُمْ لَا یُصِیبُهُمْ ظَمَأٌ وَلَا نَصَبٌ وَلَا مَخْمَصَةٌ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ» (توبه، ۱۲۰)

آری حضور پرشور در انتخابات و گزینش افراد شایسته و نومید کردن دشمنان، امروز وظیفه اغماض ناپذیر و مسئولیت دینی و اجتماعی همه ما در مقابل تمام شهیدان شاهدی است که جان خویش را فدای ایران اسلامی کردند. به امید سرافرازی اسلامی

محمد باقر سعیدی روشن

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha