شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتخابات

حوزه/ دانش آموزان رأی اولی عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی، دانش آموزان و عموم مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تعدادی از دانش آموزان رأی اولی عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در بیانیه‌ای ضمن ارائه ادله خود برای شرکت در انتخابات و ضرورت شرکت در این امر ملی، از عموم هموطنان خود خواستند در این حماسه ملی شرکت کنند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«انتخابات یک نفس تازه به ملت ایران است. مقام معظم رهبری»

استکبار جهانی به خوبی می‌داند که امروز ایران اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای استکبارستیزی و نماد مردم سالاری دینی در جهان تبدیل شده است.

آنان به خوبی می‌دانند که انقلاب بیدار سازِ ما که نقطه‌ی آغاز خیزش بیداری اسلامی و شکل گیری جبهه‌ی مقاومت در منطقه بوده، با تاسی از ملتی شکل گرفته که ۴۵ سال پیش توانست هیمنه پوشالی آمریکا، اسرائیل و انگلیس را در هم بشکند و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با برگزاری پرشور ده‌ها انتخابات عزت و سربلندی را نصیب خود سازد.

مردم ما می‌دانند در شرایط کنونی دشمنان اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می‌کنند و تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه می‌باشند.

مردم شریف ایران این بار نیز با شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند، بار دیگر دشمنان و تفرقه افکنان را که قصد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند کور خواهند کرد و ضربه عظیمی به افکار پوچ و سرمایه‌های هنگفت خواهند زد. امروز برای عبور موفق از مشکلات، یک اختیار بزرگ و مؤثر در دست عموم مردم قرار دارد و توجه به این اختیار، می‌تواند منجر به تحولی عظیم در جامعه شود.

همانطور که رهبر عزیزمان فرمودند: ما نزدیک قله هستیم؛ از این رو مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون، با حضور مومنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی پیش روی جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای تازه آفریده و ایران عزیز را به اوج قله برسانند.

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است.

ما دانش آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی از مردم و جوانان عزیز کشور خواستاریم باری دیگر مردم غیور ایران با آگاهی و بصیرت نماینده اصلح خویش را شناخته و با حضور فعال در این وظیفه شرعی و عمومی در پیشرفت و آینده ایران قوی نقش داشته باشند و کشورشان را به اوج افتخار برسانند؛ و من الله التوفیق

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha