شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1141103
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
حوزه علمیه

حوزه/ جمعی از اساتید طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم ایران اسلامی برای حضوری پرشور و آگاهانه در صحنه انتخابات مهم و سرنوشت ساز دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، در آستانه ۱۱ اسفندماه روز برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جمعی از اساتید طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم ایران اسلامی برای حضوری پرشور و آگاهانه در صحنه این انتخابات مهم و سرنوشت ساز دعوت کردند.

متن بیانیه بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

کوتاهی در امر انتخابات گناهی بزرگ و نابخشودنی است. امام خمینی (قدس سره)

از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تعیین سرنوشت مردم به‌دست خودشان است.

در طول تاریخ انقلاب‌های دنیا سابقه ندارد که نظامی به‌طور متوسط هر سال خود را در معرض آراء عمومی قرار دهد و این نشان دهنده آن است که انتخابات یک امر نمایشی نیست بلکه پایه و اساس نظام است و لذا می‌طلبد ملت بزرگ ایران در این آزمون الهی همچون گذشته سرافراز بیرون بیایند و برگ زرین دیگری را به تاریخ پر افتخار کشور خود بیفزایند.

در این راستا ما اساتید حوزه علمیه به عنوان فرماندهان جنگ نرم، رسالت بالاتری نسبت به این موضوع داریم بر همین اساس ضمن شرکت پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه، ۱۴۰۲ با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، آحاد مردم استان کهگیلویه وبویراحمد را به شرکت در انتخابات سرنوشت ساز و اقتدار آفرین مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت می‌نماییم.

بدون شک و به کوری چشم دشمنان این انتخابات نیز بار دیگر مظهر جمهوریت نظام اسلامی و زمینه ساز تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی(قدس سره) و منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) خواهد بود.

ان‌شاءالله

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha