شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین حسن ابراهیمی با تأکید بر این‌که باید شرط نخست انتخاب اصلح باشد، گفت: تقوا مانع بسیاری از گناهان و لغزش‌های انسانی است و اگر نماینده متقی باشد طرفدار عدالت بوده و امانت دار بیت المال می‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیرجند، اظهار داشت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، قانونی و ملی تک‌تک افراد جامعه است و در راستای حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، همه افراد باید در انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: در انتخابات همگان باید پای کار بیایند و برای انتخاباتی پرشور در میدان حضور داشته باشند و با هم همکاری کنند.

نماینده پیشین مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: همگان می‌توانند برای جامعه انقلابی ما امید آفرین باشند و گویندگان با جهاد تبیین و تولیدکنندگان با جهاد می‌توانند در استراتژی‌های جدی و اقتصادی کشور گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی از انتخابات، به عنوان آبروی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: اگر چه دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ضربه‌زدن به کشور هستند ولی ملت بزرگ ایران استوار و محکم در عرصه انتخاب و مشارکت در تعیین سرنوشت، حضوری جدی دارد.

وی با اشاره به این‌که به شکرانه نعمت انقلاب اسلامی و وجود امامین انقلاب، بسیاری از امکانات در کشور وجود دارد، عنوان کرد: باید شکرگزار بوده و به فکر حفظ انقلاب اسلامی باشیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این مطلب که حفظ انقلاب اسلامی با حرف و سخن امکان‌پذیر نیست، یادآور شد: همه باید برای داشتن ایرانی مقتدر و سربلند در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی ابراز کرد: مجلس شورای اسلامی یکی از قوای مهم کشورمان است که طبق فرموده امام راحل(ره)، در رأس امور قرار دارد.

وی با تأکید بر این‌که باید شرط نخست انتخاب اصلح باشد، تبیین کرد: تقوا مانع بسیاری از گناهان و لغزش‌های انسانی است و اگر نماینده متقی باشد طرفدار عدالت بوده و امانت دار بیت المال می‌باشد.

نماینده پیشین مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، کار در مجلس را سخت و طاقت‌فرسا دانست و اظهار کرد: باید در انتخاب گزینه اصلح دقت کافی و واقی را داشته باشیم و فردی را به عنوان منتخب به مجلس بفرستیم که حافظ منافع استان و کشور باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات یازدهم اسفندماه، اظهار کرد: مردم کشورمان نشان خواهند داد که علی رغم تنگناها و مشکلات اقتصادی و معیشتی، حساب اصل انقلاب، اسلام و ولایت را با مسائل دیگر جدا می‌دانند، به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) پایبندند و جایگزینی برای جمهوری اسلامی قرار نمی‌دهند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha