شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتخابات

حوزه/ قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت:فردی که رای نمی‌دهد در واقع به دشمن رای می‌دهد،به مستکبران رای می‌دهد،باعث شادی دشمنان می‌شود،باعث زمینه‌سازی بیشتر مستکبرین شده و به جبهه کفر و نفاق کمک می‌کند.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری"حوزه"در بیرجند با بیان این‌که انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال یک نمونه دیگر از امتحانات الهی برای ملت ایران است،اظهار کرد: قطعا آن ملتی که در ۲۲ بهمن امسال، با بصیرت و هوشیاری افتخار آفرینی کرده و در راهپیمایی شرکت کردند، همان ها نیز با حضور باشکوه خود در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و صهیونیست ها خواهند زد.

وی افزود:مردم غیور ایران با رای و انتخاب اصلح لبیک مجدد به امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و شهدا خواهند گفت و باز هم سرفراز بیرون خواهیم آمد.


امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به این‌که باید در مورد انتخاب افرادی که می خواهیم انجام دهیم نهایت دقت را داشته باشیم و افرادی را انتخاب کنیم که وضعیت کنونی جهان اسلام را بدانند و دقت داشته باشند،تصریح کرد: موقعیت و شرایط کنونی دنیای اسلام اجازه نمی‌دهد که انتخاب نادرست داشته باشیم؛ فردی که بتواند در طراز انقلاب اسلامی در صف بین الملل و رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم خوب عمل کند.

حجت‌الاسلام نوفرستی خاطرنشان کرد:با وجود گذشت بیش از ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی بیش از ۴۰ صحنه انتخابات،۱۳ مرحله انتخابات ریاست جمهوری،۵ مرحله انتخابات خبرگان رهبری و ۶ مرحله انتخابات شوراهای شهر و روستا داشته‌ایم که باعث افتخار است که در همه این‌ها مردم در تعیین سرنوشت‌شان نقش اساسی داشته‌اند.

وی با اشاره به این مهم که حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات در واقع لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با جمهوری اسلامی و شهدا است،ابراز کرد:دشمن در حال رصد کردن حضور مردم در انتخابات بوده و هر چه حضور مردم بیشتر باشد موجب مولفه قدرت است.

خطیب جمعه موقت بیرجند با اشاره به این موضوع که کاندیداهایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند در واقع نظام به آن‌ها اعتماد کرده است،عنوان کرد:هر کدام از این کاندیداها که منتخب مردم شد و به مجلس راه یافت باید بقیه به وی اعتماد کرده و در راستای تحقق اهداف جامعه اسلامی کمک‌رسانش باشند.

حجت الاسلام نوفرستی تخریب و بداخلاقی کاندیداهای انتخاباتی با یکدیگر را،در شان یک شخصیت طراز انقلاب اسلامی ندانست و گفت:مطرح کردن مباحثی همچون وجود"تقلب"در موضوع انتخابات و...‌کار دشمن است.

وی ضمن انتقاد از کاندیداهایی که بعد از رای نیاوردن در انتخابات به مطرح کردن مسائل واهی از جمله تقلب در انتخابات می‌پردازند،متذکر شد:تهمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از آسیب‌هایی است که بایستی در مقابل خدا و شهدا پاسخگو باشیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ضمن اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که"هرگز در این انتخابات ذره‌ای تقلب وجود نداشته است"،تبیین کرد:از همه عزیزان خواستاریم که به نظام اعتماد کرده و با خیال راحت در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد:یکی از کارهای زیبای صدا و سیما امسال آن بوده که نسبت به راه‌اندازی شبکه تبلیغاتی تلویزیونی در راستای شناخت کاندیداهای انتخاباتی اقدام نموده که در شناخت بیشتر کاندیداها و قدرت تصمیم‌گیری مردم بسیار راهگشا است.

وی با بیان این مطلب که جهان به سرعت در حال تغییر و تحول است،اظهار داشت:ما نمایندگانی می‌خواهیم که در سطح بین‌الملل بتوانند از حق مردم این مرز و بوم دفاع کرده و حرفی برای گفتن داشته باشند.

خطیب جمعه موقت بیرجند تاکید کرد:همانگونه که ملت شریف ایران تاکنون در مراسم مختلف از جمله فتنه‌ سال‌های ۷۸ و ۸۸،تشییع امام راحل(ره)،راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن و ...حضور فعال و چشمگیری داشته‌اند،انتظار می‌رود که در انتخابات سال جاری نیز،بیشتر از گذشته و با عزمی راسخ شرکت کنند و آگاه باشند که کسانی که به صحنه نیایند دشمن و در راس آن،آمریکا و صهیونیسم را خوشحال می‌کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش ضمن اشاره به موضوعی که بعضی عزیزان عنوان می‌کنند و آن این است که در انتخابات شرکت کرده و مبادرت به دادن رای سفید خواهند نمود،متذکر شد:دادن رای سفید مثل این است که افراد در صحنه کربلا حاضر شده ولی شمشیرشان در غلاف باشد و عدم حضور در انتخابات نیز مصداق این است که از دشمن بخواهیم برای آینده ما تصمیم‌گیری کند.

حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد:فردی که رای نمی‌دهد در واقع به دشمن رای می‌دهد،به مستکبران رای می‌دهد،باعث شادی دشمنان می‌شود،باعث زمینه‌سازی بیشتر مستکبرین می‌شود و به جبهه کفر و نفاق کمک می‌کند.

وی در پایان از همه مردم کشور و بویژه مردم خراسان‌جنوبی خواست تا با حضور گسترده خویش در انتخابات پیش‌رو،مشت محکمی بر دهان همه یاوه‌گویان و مستکبرین دنیا بکوبند.

انتهای خبر/۱۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha