یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1141129
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
مدیران یزد

حوزه/جمعی از مدیران یزد برای پایان دادن به بحران جاده های برفی و بازگشایی راه های روستایی به دل جاده زدند و در طول مسیر به خودروهای گرفتار در برف کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، در پی بارش بی سابقه رحمت الهی به صورت باران و برف در مناطق مختلف کشور، استان یزد نیز از این نعمت بی‌بهره نماند و برخی از شهرستان‌های این استان، سفیدپوش شده است.

مسئولین استان یزد برای جلوگیری از تبدیل شدن این بارش‌ها به بحران و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم، جلوگیری از حوادث جاده ای و همچنین برقراری تردد پایدار، پشت میز نشینی را رها کرده و جهاد گونه پا به میدان گذاشتند.

محمدجواد ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد، در بازدید از مناطق پربارش و روستایی شهرستان‌های تفت و مهریز، به خودروهای گرفتار در برف نیز کمک کردند.

بازدید از مرکز مدیریت راه‌ها و محورهای روستایی پربارش استان یزد

محمدجواد ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر، محمدعلی ملک‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد و حامد معتمدی معاون فنی و راه‌های روستایی این اداره کل، به منظور بررسی وضعیت راه‌های استان از مرکز مدیریت راه‌ها، بازدید و طی نشستی به ارائه راهکارهایی برای تسریع در عملیات بازگشایی، ایمن‌سازی و پاکسازی محورها پرداختند.

در ادامه مسئولین نامبرده از راه‌های روستایی شهرستان‌های تفت و مهریز از جمله ده بالا، سخوید، زردین، نیر، تنگ چنار، کنجکوه و ... بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha