سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
عباس جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان تهران

حوزه/ رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اعلام اینکه تاکنون مشکل امنیتی در سطح استان گزارش نشده است، گفت در سطح استان تهران ۱۰ میلیون و ۳۰ هزار و ۱۹۱ واجد شرایط رای دادن وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، عباس جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اولین بار است که بیش از ادوار گذشته پوشش انتخابات را به صورت آنلاین و زنده در استان داشتیم تا حماسه حضور مردم را به صورت آنلاین از شهرستان‌های استان منعکس کنند به‌طوری که در شبکه تهران حدود ۵ پخش زنده از شهرهای مختلف استان از جمله شهریار، ورامین، دماوند و رباط کریم به صورت پخش زنده و باقی هم پوشش خبری این حماسه را رقم می‌زنند.

معاون سیاسی استاندار تهران اضافه کرد: به فصل الهی تاالان مشکل امنیتی نداشتیم و دوستان در ستاد امنیتی، گزارش می‌دهند که تاکنون گزارش خاصی را نداشتیم. همچنین سامانه ای هم ایجاد شد که علاوه بر شماره تماس‌های بازرسی، شماره تماس ۴۵۱۵ برای گزارش تخلفات در نظر گرفته شده که تدابیر لازم اخذ شود.

جوهری با بیان اینکه در سطح استان تهران ۱۰ میلیون و ۳۰ هزار و ۱۹۱ واجد شرایط رای دادن وجود دارد، گفت: ۶۸۱۱ شعبه رای در سطح استات داریم که از این تعداد ۶۳۲۲ شعبه ثابت و ۴۸۹ شعبه سبار هستند. همچنین ۶ هزارو ۲۴۵ شعبه شهری و ۵۶۶ شعبه نیز در روستاهای استان فعال هستند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha