دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ حجت الاسلام محمدی گفت: امروز روز انتقام سخت از دشمن با حضور محکم و پر شور و شکوه مردم فهیم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تحلیل فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از رأی اولی‌ها و جمعی از خانواده‌های مکرّم شهیدان، اظهار داشت: حضور پرشور و قوی ملت در انتخابات، ‌تجلی قدرت ملّی، تضمین‌کننده امنیت ملّی و مایوس‌کننده دشمنانِ است.

وی با بیان اینکه مجلس موفق در گرو انتخابات موفق است، گفت: مردم با حضور خود در صحنه انتخابات و انتخاب نامزدهای مورد تأیید، نقشی اساسی در سرنوشت کشور ایفا می‌کنند.

حجت الاسلام محمدی ابراز کرد: قطعا کارکرد موفق مجلس وقتی تحقق کامل خواهد داشت که نمایندگان مجلس، با روحیه‌ای انقلابی، ترجیح مصالح نظام و منافع ملی بر منافع شخصی و حزبی در اولویت کاری خود داشته باشند.

امام جمعه جم اظهار کرد: امروز روز انتقام سخت از دشمن با حضور محکم و پر شور و شکوه مردم فهیم است، فردا شنبه مهربانی و رفاقت است، هم کاندیداها هم هواداران و هم مردم که من از همه آنان که باعث شور انتخاباتی شدند تقدیر می کنم، فردا را شنبه مهربانی قرار دهند چرا که رقابت تمام شد و فصل رفاقت آغاز می‌شود.

حجت الاسلام محمدی گفت: طرح صهیونیست‌ها برای ماه مبارک رمضان این است که از ورود نمازگزاران فلسطینی از کرانه باختری و از داخل خط سبز به قدس اشغالی برای اقامه نماز در مسجد الاقصی جلوگیری شود، این منع آزادی‌های قانونی است و لذا باید پرسید که سازمان‌های حقوق بشر در کجا هستند.

وی با اشاره به دهه تکریم و غبارروبی مساجد، تصریح کرد: مسجد تراز اسلامی مبتنی بر مؤلفه‌های هویتی خود، این ظرفیت را دارد که پایگاه همه کارهای نیک با محوریت سه ضلع مطرح در بیانیه گام دوم انقلاب، یعنی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha