شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ل

حوزه / فرماندار شهرستان آران و بیدگل به مشارکت بالای مردم این شهرستان دراین انتخابات اشاره کرد و گفت : براساس برآورد های اولیه پیش بینی می کنیم که بیش از ۶۰ الی ۷۰ درصد واجدین شرایط رای درشهرستان آران و بیدگل در این دور از انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کاشان، فرماندار شهرستان آران و بیدگل در حاشیه شرکت در ششمین دورۀ انتخابات مجلس خبرگان و دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی، پس از انداختن رای خود به صندوق شماره ۵ هلال بن علی (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان به بی اثری توطئه های دشمنان در کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: علیرغم مشکلات معیشتی که مردم با آن روبرو هستند، ولی در پایبندی با آرمان نظام و امامین انقلاب حضوری پرشور در صحنه های مختلف نظام خصوصا انتخابات پیدا کرده اند.

علی اکبر رضایی افزود: ما گلایه های مردم را شنیده و می شنویم و به برخی از گلایه ها صحه می گذاریم؛ اما مردم ثابت کرده اند هیچ کدام از این مشکلات را به پای نظام و انقلاب نمی گذارند.

رضایی ادامه داد: مردم به آرمان هایی که با معمار کبیر و امامین انقلاب بسته اند پایند هستند و از امروز مسئولیت ما مسئولان مضاعف می شود و باید تمام همت خود را برای رفع مشکلات بکار بندیم تا مسائل و مشکلاتی که وجود دارد با کمک مردم حل شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: کاهش مشارکت در انتخابات، دشمن را دچار وهم و تخیلات می کند که بین مردم و حاکمیت و دولت فاصله افتاده است، اما این مشارکت بالا خط بطلانی برای این توهمات و تخیلات دشمن است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید تمام توان خودشان را درجهت خدمت به منت به مردم تلاش نمایند به حضورپرشور تر مردم نسبت به دوره های قبل درانتخابات اشاره کرد و گفت : دشمنان فکر می کنند با عدم مشارکت مردم درانتخابات بین ملت ونظام فاصله افتاده است ولی مشارکت بالای مردم خط بطلانی برتمام تخیلات دشمن خواهدبود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به مشارکت بالای مردم این شهرستان در این دور از انتخابات اشاره کرد وگفت : براساس برآورد های اولیه پیش بینی می کنیم بیش از ۶۰ الی ۷۰ درصد واجدین شرایط رای در شهرستان آران و بیدگل در این دور از انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha