دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه شهر کرد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: تجمیع خبرها و اطلاع‌رسانی برای ارائه آمار شفاف و اعتماد مردم به اخبار یک سرمایه و نتیجه کار خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در شهر کرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهر کرد، شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در نشست با خبرنگاران و اعضای شورای اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: تجمیع خبرها و اطلاع‌رسانی برای ارائه آمار شفاف و اعتماد مردم به اخبار، یک سرمایه و نتیجه کار خبرنگاران است.

وی افزود: اختلاف در امور و سرگردانی مردم در انتشار برخی اخبار باعث می‌شود تا جامعه نتواند تصمیم درستی بگیرد، به‌همین منظور لازمه ارائه خوراک درست به مردم همین تجمیع است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام خبر و خبررسانی را یک امانت اعلام کرد و یادآور شد: انتشار اخبار صحیح باعث جلوگیری از تخریب افکار عمومی می‌شود که این نوعی امانت‌داری است و خبرنگاران از آن صیانت می‌کنند.

وی اظهار کرد: انتخابات از مهم‌ترین مسائلی است که مردم برای شنیدن اخبار آن تشنه هستند، به‌همین منظور واقعیت‌ها پس از تنظیم و پالایش صحیح به مردم اطلاع‌رسانی شود تا جامعه بتواند تحلیل صحیح داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اطلاع‌رسانی انتخابات را اقدامی سخت دانست و ابراز کرد: مردم حق دارند لحظه به لحظه اخبار انتخابات را بشنوند تا بر سلامت و نظارت انتخابات دلگرم شوند.

به گزارش حوزه، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha