دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امامی کاشانی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی ارتحال عالم ربانی آیت الله امامی کاشانی (ره) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی ارتحال عالم ربانی آیت الله محمد امامی کاشانی(ره) را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

(بسم الله الرحمن الرحیم)

«اذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ»

رحلت عالم ربانی، مبارز و مجاهد نستوه، حضرت آیت الله حاج شیخ محمد امامی کاشانی«ره» موجب تأثر گردید.

این یار دیرین انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری«مد ظله العالی» عمر با برکت خویش را در نشر و ترویج معارف دین و اهل بیت «علیهم السلام» و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و جمهوری اسلامی، تربیت طلاب و روحانیون فاضل گذراند.

عالم متقی و پرهیزکاری که بعنوان امین انقلاب، کارنامه درخشان و ماندگاری از مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی، تا مسئولیتهای گوناگون، از جمله ریاست دیوان عدالت اداری، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، ریاست مدرسه عالی شهید مطهری، امامت موقت جمعه تهران، عضویت در شورای نگهبان و نمایندگی پنج دوره مجلس خبرگان رهبری، از خود به یادگار گذاشته است، که حکایت از نقش موثر این عالم جلیل القدر در دوران حیات جمهوری اسلامی دارد.

اینجانب ضایعه رحلت این روحانی خدوم را به محضر حضرت ولیعصر«عج» رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه و روحانیت معزز و شاگردان و بیت مکرم و سوگوار ایشان، تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن عالم فقیه و وارسته علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

«سید احمد رضا شاهرخی
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۱۴۴۵ هجری قمری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha