دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت‌الله مقتدایی

رئیس شورای سیاست­گذاری حوزه­‌های علمیه خواهران تصریح کرد: آیت الله امامی کاشانی عمر خود را در دفاع و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت مردم سپری کرد و خدمات ماندگاری برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت آیت الله مرتضی مقتدایی رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

رحلت عالم وارسته، یار دیرین امام و انقلاب، روحانی پارسا، حضرت آیت‌الله محمد امامی کاشانی (ره) موجب تأثر و اندوه خاطر اینجانب گردید.

این روحانی مجاهد که قبل انقلاب از حامیان و مبارزان قیام امام خمینی (ره) بود، پس از پیروزی انقلاب با حضور موثر خویش در نهادهای مهم سیاسی و فرهنگی کشور خدمات قابل توجهی ارائه کردند. از جمله خدمات ایشان می‌توان به امامت نمازجمعه تهران، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، نام برد. وی که سالیان متمادی عمر شریف خود را در دفاع و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، خدمت مردم سپری کرد و خدمات ماندگاری از خود برجای گذاشتند.

اینجانب این ضایعه را محضر مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان برای ایشان علو درجات و حشر با اولیای الهی را و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

مرتضی مقتدایی

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha