شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین صالح

حوزه/ رئیس جامعةالمصطفی خراسان در پیامی رحلت آیت‌الله امامی کاشانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا صالح در پیامی ارتحال آیت الله امامی کاشانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
رحلت عالم ربانی، مرحوم، حضرت آیت الله امامی کاشانی رحمت الله علیه، موجب تأثر گردید .
این مجاهد فرهیخته که از مبارزین انقلابی و از یاران حضرت امام راحل (ره) بود از آغاز نهضت در کنار آن امام عظیم الشأن قرار داشت و پس از آن هم از وفاداران به رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی به شمار می رفت.
سلوک معنوی،علمی و سیاسی این روحانی مجاهد و ثبات قدم ایشان در مسیر ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، درسی ماندگار برای نسل جدید و روحانیت انقلابی برای همیشه در طول تاریخ خواهد بود .
حضور مکرر آن فقید سعید در جمع طلاب و فضلای جامعة المصطفی و مواعظ سازنده ایشان در امر تهذیب و تعلیم وتربیت طلاب بسیار تاثیرگذار بود.
نمایندگی جامعة‌المصطفی در خراسان، رحلت این عالم فرزانه را به محضر حضرت ولی عصر(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید (دامت‌برکاتهم)، حوزه‌های علمیه و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن فقید سعید علو درجات، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال خواستار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha