یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
غلامپور بنیاد شهید بوشهر

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: یکی از این برنامه ها واگذاری زمین رایگان به ۳۰۰ فرزند شهید شهرستان بوشهر در سالن لیان بوشهر است که با حضور مسئولین استانی و کشوری انجام خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نعمت الله غلامپور، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر امروز در نشست خبری با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، اظهار کرد: بنیاد شهید افتخار دارد که کمک می‌کند به بازماندگان کسانی که در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند.

وی ادامه داد: امسال روز شهید با رویکرد جدید و در یک هفته برنامه‌ها اجرا می‌شود.

غلامپور با بیان اینکه ۲۵ برنامه شاخص برای گرامیداشت هفته شهید طراحی شده است، تصریح کرد: یکی از این برنامه ها واگذاری زمین رایگان به ۳۰۰ فرزند شهید شهرستان بوشهر در سالن لیان بوشهر است که با حضور مسئولین استانی و کشوری انجام خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: ۶۰۰ پلاک زمین برنامه ریزی شده است که در شهرک نیایش است و در مرحله بعدی تنگک و عالیشهر است.

وی ابراز کرد: تجلیل از همسران و مادران شهدا، میزبان ۹۰ فرزند شهید مدافع حرم کشور، برگزاری یادواره‌های شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، رونمایی از فیلم کوتاه شهید بشکوه، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، جانمایی المان‌های شهدا در سطح شهر بوشهر، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از هنرمندان شاهد و ایثارگر، اجرای طرح ویزیت رایگان، آغاز بکار طراحی دیجیتال ۵۰۰ شهید و برگزاری ترتیل خوانی به نیت شهدا از مهمترین برنامه‌ها است.

مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر عنوان کرد: در همین راستا، ساخت فیلم شهید نادر مهدوی در دستور کار قرار گرفت و پیشرفت خوبی دارد که در اولین فرصت نشست خبری با حضور کارگردان در بوشهر خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای ساماندهی گلزار شهدا ۳۶ میلیارد و برای سال بعد ۳۵ میلیارد تومان تخصیص داده شده است که بتوانیم بخشی از دغدغه خانواده‌های شهدا را رفع کنیم.

غلامپور با بیان اینکه وام مسکن از ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان با سود ۴ درصد واگذار می‌شود، تأکید کرد: امسال براساس محل تبصره ۱۸ از فروردین تا تیرماه حدود ۱۰۷ میلیارد تومان وام اشتغال به ۷۰۰ نفر پرداخت شد. در ادامه سال نیز از محل تبصره ۱۸، حدود ۱۱۸ میلیارد تومان در بودجه دیده شد که همه اعتبار جذب شده است که ۷۰ درصد از آن پرداخت شده است.

وی گفت: امسال ۸۱ ایثارگر در استانداری با استاندار ملاقات کردند. ۲۴ خانواده شهید سرکشی حضوری با همراهی استاندار داشتیم. ۶۷ خانواده شهدا در میز خدمت به استاندارد ملاقات داشتند. ۲۸۹ خانواده شهید توسط مدیرکل به صورت حضوری ۱۰۹۳ نفر در اداره کل ملاقات انجام شد.

مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر افزود: امسال برای ۳۱ شهید اهل سنت استان بوشهر بزرگداشتی برگزار شد. بزرگداشت شهدای منا، شهدای مدافع حرم و شهدای مجلس برگزار شده است‌.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha