دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خودکشی

حوزه / معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: اوّلین جلسه از سلسله جلسات دوره‌های تخصصی آسیب های اجتماعی با عنوان «مداخله در بحران خودکشی» ویژه مبلغان تخصصی و به صورت برخط برگزار می شود.

حجت الاسلام حامد اهتمام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان اظهار داشت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و بحث مداخله در بحران خودکشی با هماهنگی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و دفتر تبلیغات اسلامی، سلسله جلسات دوره‌های تخصصی آسیب‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در رتبه پایین درصد خودکشی در جهان به حساب می‌آید، ولی همین آمار هم زیبنده جامعه اسلامی نیست، گفت: با توجه به نزدیک بودن به ماه رمضان که ماه بندگی و بهار عبادت است، مطمئناً این مباحث در حوزه تاب آوری با رویکرد دینی، فکر به خودکشی را کاهش می‌دهد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان یادآور شد: کارگاه برخط «مداخله در بحران خودکشی» از سلسله جلسات دوره‌های تخصصی آسیب‌های اجتماعی با حضور دکتر نصیر عابدینی امروز سه شنبه ۱۵ اسفند ساعت ۱۴ تا ۱۷ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به نشانی اینترنتی m۸r.ir/۸۸۷۴ مراجعه نمایند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha