سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
راهیان مقاومت

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری اردوی «راهیان مقاومت» به مناسبت ۱۸ اسفند روز بوشهر ویژه طلاب و روحانیون استان خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی زارع معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر از برگزاری اردوی «راهیان مقاومت» به مناسبت ۱۸ اسفند روز بوشهر ویژه طلاب و روحانیون استان خبر داد و اظهار داشت: در این راستا ۴۵ نفر از طلاب و اساتید با یک دستگاه اتوبوس اعزام شدند.

وی بیان کرد: این تور ۳ ساعت طول کشید و مکان‌هایی همچون کنسولگری انگلیس، عمارت امیریه، مجلسی آل عصفور، مسجد شیخ سعدون، بافت قدیم، عمارت کازرونی، قبرستان انگلیسی‌ها بهمنی و پارک ری‌شهر مورد بازدید قرار گرفت.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به اهداف این بازدید، یادآور شد: شخصیت شناسی علمای بزرگ استان، تحرکات و فتنه‌های انگلیس علیه ایران و بوشهر، دیدن بافت تاریخی و سبک معماری، آشنایی با جغرافیا و موقعیت ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی گذشته و امروز از اهداف این اردو بود.

حجت الاسلام زارع گفت: در این اردو حکمت الله نوذری از راویان دفاع مقدس، به معرفی این فضاهای مقاومتی در بوشهر پرداخت.

بازدید از بافت قدیم با هدف بوم گردی مقاومت از ۱۲ تا ۱۸ اسفندماه

امیر حسین احمدپور رییس سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز از بازدید بافت قدیم به مناسبت شانزدهمین نکوداشت روز بوشهر از ۱۲ تا ۱۸ اسفند ماه خبر داد و یادآور شد: این تور با هدف بوم گردی مقاومت و در راستای برنامه‌های هفته نکوداشت روز بوشهر برگزار می‌شود.

احمدپور با اشاره به اجرای تورهای مقاومت در بندر بوشهر ویژه مدارس، مساجد و محلات، خاطرنشان کرد: این تورها به مدت یک هفته در نوبت صبح و بعد از ظهر به مناسبت هفته بوشهر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha