دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدمجتبی حسینی

حوزه/نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که اقتصاد پویا که مبتنی بر نظام اقتصادی اسلام است باید در کشور حاکم شود، افزود: مسئولین قوای سه گانه بخصوص مجلس شورای اسلامی باید در جهت تدوین قوانین برای تحقق این امر حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، آیت الله سیدمجتبی حسینی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری امروز سه شنبه ۱۵ اسفندماه در آخرین اجلاس سراسری خبرگان رهبری در دوره پنجم در نطق پیش از دستور خود، اظهارکرد: ماه معظم شعبان و ایام فرخنده این ماه مبارک، گرامی می داریم و از مردم غیور و وفادار ایران به دلیل حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تقدیر می کنیم.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، در ادامه با اشاره به این که یکی از مهم ترین دغدغه های ملت ایران و مسئولین عالی کشور، اصلاح وضعیت اقتصادی کشور است، افزود: به همین دلیل رهبر معظم انقلاب بیش از یک دهه است اولویت در نام گذاری سالها را به مسائل اقتصادی اختصاص داده اند و به نظر می رسد مهم ترین شکل در این عرصه دخالت های دولت در روند اقتصادی کشور است که باید این روند اصلاح شود.

آیت الله حسینی جلوگیری از انحصار و احتکار و آزادی کامل تولید و به دنبال آن آزادی نرخ ها به صورت تدریجی پس از زمینه سازی لازم و پرهیز از بنگاهداری بانکها را از راه حل های حل مشکلات اقتصادی دانست و بر انحصار عملیات بانکی در امانت داری اموال مردم و دولت تأکید کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که اقتصاد پویای مبتنی بر نظام اقتصادی اسلام باید در کشور حاکم شود، تحقق این امر را منوط به اقدام مسئولین قوای سه گانه بخصوص مجلس شورای اسلامی و همراهی نهادهای پژوهشی دانست.

وی به برخی مشکلات اقتصادی مردم در حوزه انتخابیه استان خراسان رضوی بخصوص در حوزه کشاورزی اشاره کرد و راه حل این مشکلات و مشکلات مشابه در امر اقتصاد را رعایت قواعد کلی اقتصاد اسلامی بر شمرد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha